شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در سکوت و بی خبری نیروهای سیاسی حامی دولت تدبیر و امید در گناوه، معاون سیاسی فرمانداری گناوه معرفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل گناوه آنلاین، این در حالی است که طی دوماه گذشته بعد از انتقال و انتصاب فتح الله نوروزی به سمت فرماندار جم،رایزنی فعالین سیاسی حامی دولت برای انتخاب و انتصاب گزینه ای بومی و شایسته شروع شد و گزینه های قدری برای این پست سیاسی معرفی نمودند. اما بر خلاف انتظار و بدون توجه به شرایط سیاسی گناوه و انتخابات پیش رو و همچنین گزینه های پیشنهادی عمل شد.
کد خبر: ۱۳۹۲۴
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: در سکوت و بی خبری نیروهای سیاسی حامی دولت تدبیر و امید در گناوه، معاون سیاسی فرمانداری گناوه معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل گناوه آنلاین، این در حالی است که طی دوماه گذشته بعد از انتقال و انتصاب فتح الله نوروزی به سمت فرماندار جم،رایزنی فعالین سیاسی حامی دولت برای انتخاب و انتصاب گزینه ای بومی و شایسته شروع شد و گزینه های قدری برای این پست سیاسی معرفی نمودند. اما بر خلاف انتظار و بدون توجه به شرایط سیاسی گناوه و انتخابات پیش رو و همچنین گزینه های پیشنهادی عمل شد.

\n\n

با گذشت دوسال از عمر دولت تدبیر و امید در استان بوشهر و متعاقب آن انتصابات و عملکرد متولیان ارشد استان و نمایندگانشان در شهرستان، چنین به نظر می رسد روز به روز نیروهای سیاسی فعال و حامی دولت به حاشیه رانده و ناامید از وعده های داده شده می شوند.

\n\n

 

\n\n

از طرف دیگر سیاستی نانوشته روز بروز با زمینه ای که در احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب وجود دارد، آتش اختلافات را شعله ور و آنان را رو در روی همدیگر قرار داده که نتیجه عینی آن تفرقه، سردرگمی، انفعال و سکوت در برابر اتفاقات و تغییرات اخیر و ایجاد فضا برای فرصت طلبان می باشد.

\n\n

 

\n\n

تاسف و تامل از این رفتارها زمانی بیشتر خودنمایی می نماید که با توجه به شرایط خاص و شکننده دولت در مقابل منتقدین و مخالفین سرسخت، بی توجهی منصوبین دولت در استان و شهرستان ها به نقش نیروهای سیاسی فعال و حامی دولت بسیار سوال برانگیز و قابل تامل و تاسف است اما از قرار معلوم چنین استنباط می شود که بسیاری از مجریان دولت دکتر روحانی پیام انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ را نشنیده اند و در را همچنان بر روی پاشنه ی رابطه و بدون تدبیر و سنجش عواقب آن می چرخانند که قطعا در پایان بازنده اصلی همه ما حامیان واقعی دولت دکتر روحانی خواهیم بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر