شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۲۴۰
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از سوی بانک‌ها برای ایجاد و تثبیت اشتغال در استان بوشهر، مهیا شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ضرغام حیدریه ظهر یکشنبه در حاشیه نشست کمیته مدیریتی اظهار داشت: زمینه پرداخت حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از سوی بانک‌ها برای ایجاد و تثبیت اشتغال در استان بوشهر، مهیا شد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در زمینه اشتغال‌زایی افزود: این تسهیلات با نرخ کارمزد ۴ درصد و در راستای اجرایی شدن بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود.

حیدریه ادامه داد: حسب مصوبه شورای عالی اشتغال در هشتم فروردین سال جاری، فرصت پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال زایی ثبت شده در سامانه مربوطه، تا پایان خردادماه سال جاری تمدید شده و این در حالی است که از سهمیه هزار و ۴۴۶ میلیاردی استان تاکنون ۴۷۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس تأکیدات استاندار و تحت راهبری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، با برگزاری جلسات مستمر و متعدد، برنامه ریزی و هماهنگی لازم به منظور افزایش میزان جذب صورت پذیرفته است.

حیدریه افزود: هر چند این تسهیلات با تأخیر ابلاغ شد اما روند جذب تسهیلات نیز کند بوده و بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون باید این فرصت مجدد را غنیمت شمرده و با تلاش و جدیت، به دنبال جبران عملکرد نامطلوب خویش باشند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر در پایان در خصوص توزیع شهرستانی و بین دستگاهی این تسهیلات توضیحاتی ارائه کرد و یادآور شد: میزان موفقیت مدیران در جذب این تسهیلات یکی از معیارهای اصلی ارزیابی عملکرد آنان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر