دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: برای افزایش ایمنی در جاده‌های استان بوشهر درمدت سه سال ۳۸ دوربین هوشمند کنترل سرعت در جاده‌های استان بوشهر نصب می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا شاه‌حسینی در نشست کمیته ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه اکنون در محورهایی که دوربین هوشمند کنترل سرعت نصب شده کاهش سوانح جاده‌ای شاهد هستیم اظهار داشت: محور بوشهر به برازجان و دالکی دارای دوربین کنترل سرعت هوشمند است که در این جاده واژگونی خودرو و تصادفات بشدت نسبت به دیگر محورها کاهش دارد.
کد خبر: ۱۳۹۴۰
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۳

فکرشهر: معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: برای افزایش ایمنی در جاده‌های استان بوشهر درمدت سه سال ۳۸ دوربین هوشمند کنترل سرعت در جاده‌های استان بوشهر نصب می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا شاه‌حسینی در نشست کمیته ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه اکنون در محورهایی که دوربین هوشمند کنترل سرعت نصب شده کاهش سوانح جاده‌ای شاهد هستیم اظهار داشت: محور بوشهر به برازجان و دالکی دارای دوربین کنترل سرعت هوشمند است که در این جاده واژگونی خودرو و تصادفات بشدت نسبت به دیگر محورها کاهش دارد.

\n\n

وی با بیان اینکه محور ساحلی بوشهر، شیف، گناوه از محورهای پرتردد است تصریح کرد: این محور به سبب ساحلی بودن از جاده‌های پرتردد است که دو طرفه بودن آن تصادفات متعددی ایجاد کرده است.

\n\n

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه در محور شیف به گناوه دوربین هوشمند کنترل سرعت نصب می شود گفت: اکنون پایه‌های لازم برای نصب این دوربین‌ها در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود تا اواخر شهریورماه سه دوربین کنترل سرعت در محور بوشهر، شیف و گناوه نصب شود.

\n\n

شاه حسینی با اشاره به اینکه تمام جاده‌های استان بوشهر به دوربین کنترل سرعت هوشمند مجهز می‌شود بیان کرد: برای افزایش ایمنی در جاده‌های استان بوشهر درمدت سه سال 38 دوربین هوشمند کنترل سرعت در جاده‌های استان بوشهر نصب می‌شود.

\n\n

وی  افزود: علاوه بر نصب دوربین یادشده اداره کل راه وشهرسازی 5 تقاطع هم‌سطح در مسیر بوشهر به گناوه ایجاد می‌شود.

\n\n

منبع:تسنیم

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر