يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: به منظور دستیابی به شرائط قانونی برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، آزمون علمی ویژه متقاضیان کاندیدای این انتخابات برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از برگزاری آزمون علمی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبرداد و اظهار داشت: براساس قانون، یکی از شرائط داوطلبی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، داشتن اجتهاد در حدی که قدرت استنباط بعضی مسائل فقهی را داشته باشد و بتواند ولی فقیه واجد شرایط رهبری، را تشخیص دهد.
کد خبر: ۱۳۹۴۶
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: به منظور دستیابی به شرائط قانونی برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، آزمون علمی ویژه متقاضیان کاندیدای این انتخابات برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از برگزاری آزمون علمی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبرداد و اظهار داشت: براساس قانون، یکی از شرائط داوطلبی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، داشتن اجتهاد در حدی که قدرت استنباط بعضی مسائل فقهی را داشته باشد و بتواند ولی فقیه واجد شرایط رهبری، را تشخیص دهد.

\n\n

وی بیان کرد: به منظور دستیابی به این شرط قانونی، آزمون علمی برگزار می‌شود که آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون 31 مرداد است.

\n\n

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر تصریح کرد: متقاضیانی  که داوطلب عضویت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند می‌توانند با همراه داشتن مدارک لازم به دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم مراجعه و نام نویسی کنند.

\n\n

موسوی، با اشاره به مدارک لازم برای شرکت در آزمون علمی انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی شامل مدارک حوزوی و کلاسیک و 2 قطعه عکس از جمله مدارک مورد نظر برای شرکت درآزمون یاد شده است.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: آزمون علمی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ساعت 8 صبح روز یکشنبه 15 شهریور 94 برگزار می‌شود.

\n\n

منبع:تسنیم

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر