جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۵۵۰
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فتح خرمشهر جلوه‌ای از صلابت، حماسه آفرینی و ایثار رزمندگان، عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سرتیپ علی رزمجو روز پنجشنبه در آئین عطرافشانی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای بهشت صادق (ع) بوشهر افزود: سوم خردادماه به عنوان روز آزادسازی خرمشهر روز بزرگی در تاریخ دنیا و انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: خرمشهر برای ایران یکی از نقاط استراتژیکی مهم بویژه در بخش‌‏های آفندی و پدافندی بود و دشمن نیز به خوبی می‌‏دانست این شهر اهمیت زیادی در شمال خلیج فارس دارد به همین دلیل برای تصرف خوزستان و الحاق آن به کشور عراق برنامه‌ریزی کرد.

رزمجو ادامه داد: با این وجود رزمندگان شجاع و نترس ایران اسلامی با غرش برق آسا در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ خرمشهر را به آغوش وطن بازگرداندند.

وی اظهار کرد: شهدای گرانقدر چنان حماسه‌ای در هشت سال دفاع مقدس خلق کردند که تا همیشه جاوید و ماندگار است.

رزمجو بیان کرد: رزمندگان اسلام با دست خالی در حالی که دشمن تا دندان مسلح بود توانستند با اتحاد و همدلی خرمشهر قهرمان را از دست دشمن بعثی خارج کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: شهدای ایران اسلامی با از خودگذشتگی و ایثار توانستند انقلاب اسلامی را در مقابل تهدیدات متعدد دشمنان بیمه کنند.

وی با تاکید بر تقویت روحیه ایثار و شهادت در نسل کنونی افزود: شهیدان بزرگواری که جمهوری اسلامی را با خون پاک خود به ارمغان آوردند پرورش یافته مکتب امام راحل بودند که توانستند با جهاد و ایثار انقلاب اسلامی را در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی امروز به واسطه ایثار و مجاهدت‌های شهدای اسلام بر امواج پر تلاطم دشمنان در حال موج سواری به سوی مقصد الهی و حق تعالی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر