جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار خارگ گفت: پروژه سینما روباز پارک ساحلی خارگ در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد بارگاهی اظهار داشت: پروژه سینما روباز پارک ساحلی، پروژه کف‌پوش بتنی کوچه‌های پشت منازل بانک ملی و همچنین پشت ساختمان بخشداری خارگ از جمله پروژه‌های هستند که در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.\n\nوی افزود: با توجه به ظرفیت محدود سینما روباز، این فضا از ۲۰۰ به ۶۰۰ نفر افزایش ظرفیت یافت و صندلی‌هایی از جنس پروپلین در این سینما قرار گرفت تا کیفیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۹۶۹
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: شهردار خارگ گفت: پروژه سینما روباز پارک ساحلی خارگ در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد بارگاهی اظهار داشت: پروژه سینما روباز پارک ساحلی، پروژه کف‌پوش بتنی کوچه‌های پشت منازل بانک ملی و همچنین پشت ساختمان بخشداری خارگ از جمله پروژه‌های هستند که در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.

\n\n

وی افزود: با توجه به ظرفیت محدود سینما روباز، این فضا از ۲۰۰ به ۶۰۰ نفر افزایش ظرفیت یافت و صندلی‌هایی از جنس پروپلین در این سینما قرار گرفت تا کیفیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.

\n\n

شهردار خارگ اضافه کرد: جانمایی صندلی‌ها به صورت پلکانی باعث افزایش وسعت دید بالاتر تماشاچیان خواهد شد و برخی امکانات دیگر نیز به منظور رفاه هرچه بهتر همشهریان تدارک دیده شده است.

\n\n

وی به دیگر طرح‌های هفته دولت در جزیره خارگ اشاره کرد و ادامه داد: پروژه اجرای کف‌پوش بتنی پشت منازل بانک ملی، پشت بخشداری و کوچه کریمی نیز با مساحت حدود سه‌هزار مترمربع کلنگ زنی خواهد شد.

\n\n

بارگاهی اضافه کرد: مقاومت کف‌پوش‌ها ۴۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است و زیرسازی به‌صورت یک لایه بتن ۱۰ سانتیمتری با مقاومت بالا و جاگذاری کف پوش‌ها به‌صورت خشکه چینی است.

\n\n

شهردار خارگ افزود: چنانچه ارگانی بخواهد تاسیسات خود را از این مسیر عبور دهد، کف‌پوش‌ها این قابلیت را دارند که به‌صورت کاملا سالم برداشته شده و در محل دپو شوند و بعد از اجرای تاسیسات و بتن‌ریزی، مجددا در همان جای اولیه خود جانمایی شوند.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر