شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تسریع در احداث آرامستان جدید شهر بوشهر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، نصرالله اسدی ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سومین جلسه علنی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: در بودجه سال 93 مبلغ 500 میلیون تومان برای احداث ساختمان اداری آرامستان جدید بوشهر اختصاص دادیم، بنابراین با توجه به اینکه آرامستان فعلی تقریباً به حالت اشباع رسیده است و مجبوریم دیر یا زود بحث انتقال آرامستان را اجرایی کنیم، از شهرداری می‌خواهم عملیات احداث آرامستان جدید شهر را با سرعت بیشتری انجام دهد.
کد خبر: ۱۴۰۴۳
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تسریع در احداث آرامستان جدید شهر بوشهر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نصرالله اسدی ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سومین جلسه علنی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: در بودجه سال 93 مبلغ 500 میلیون تومان برای احداث ساختمان اداری آرامستان جدید بوشهر اختصاص دادیم، بنابراین با توجه به اینکه آرامستان فعلی تقریباً به حالت اشباع رسیده است و مجبوریم دیر یا زود بحث انتقال آرامستان را اجرایی کنیم، از شهرداری می‌خواهم عملیات احداث آرامستان جدید شهر را با سرعت بیشتری انجام دهد.

\n\n

وی در ادامه با بیان اینکه سه پروژه فانوس دریایی، اسکله تفریحی و ساماندهی میدان غدیر از اولویت‌های مهم شهر است، خواستار در دستور کار قرار گرفتن این سه پروژه مهم در برنامه‌های شهرداری شد.

\n\n

اسدی با بیان اینکه دهکده گردشگری در بزرگراه امام علی (ع) در حال احداث است، گفت: درخواست داریم استانداری گزارشی از روند کار و طرح نهایی آن به شورا ارائه دهد تا اعضای شورا نیز در جریان روند این پروژه قرار گیرند.

\n\n

کوچه‌ها و معابر محلات جنوبی فاقد نام هستند

\n\n

نایب‌ رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز گفت: اکثر کوچه‌ها و معابر محلات جنوبی شهر بوشهر فاقد نام هستند و از یک سال پیش بارها این مسئله را تذکر دادیم اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

\n\n

به گزارش فارس، علی‌اکبر شمسا اظهار داشت:  مردم مناطق جنوبی شهر بوشهر از عدم نام‌گذاری کوچه‌ها و محلات مخصوصاً در محلات جنوبی گلایه‌مند هستند و برای دادن یک آدرس با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند.

\n\n

وی بیان کرد: از یک سال پیش این مسئله بارها گفته‌شده و درخواست داریم شهردار با فعال کردن شورای نام‌گذاری شهرداری، این مشکل شهروندان را برطرف کند.

\n\n

شمسا بیان کرد: در شهرهای اصفهان و شیراز کارهای بزرگ با سرعت در حال انجام است اما در بوشهر کارهای کوچک با سرعت لاک‌پشتی در حال انجام است، بنابراین درخواست دارم شهردار به همراه معاونین بازدیدی از پروژه‌های این شهرها داشته باشند و از تجربیات آنها استفاده کنند.

\n\n

نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر در ادامه خواستار نصب تایمر بر چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در چهارراه‌های سطح شهر و آب‌سردکن در نوار ساحلی شد.

\n\n

توسعه متوازن در همه محلات شهر باید دیده شود

\n\n

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر نیز خواستار توسعه متوازن در همه محلات سطح شهر بوشهر شد.

\n\n

الهام بارگاهی گفت: در توسعه متوازن سرانه‌های فرهنگی اجتماعی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری همه  محله‌ها مخصوصاً محلات جنوبی باید مدنظر قرار گیرد.

\n\n

وی بیان کرد: در زمینهٔ شهرسازی در محلات جنوبی با مشکلات زیادی مواجه هستیم و انتظار داریم با اجرای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری در  این محلات شاهد بهبود شرایط آنها باشیم.

\n\n

بارگاهی همچنین خواستار اجرای فاز دوم کانال دفع آب‌های سطحی تنگک با توجه به تخصیص اعتبار آن شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر