جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت 364 پروژه زیربنایی در زمینه شبکه توزیع برق استان بوشهر با 167میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مدیرشرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روزسه شنبه درجمع خبرنگاران گفت: توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه ها، برقرسانی به متقاضیان و ایجاد روشنایی معابر جدید از جمله این پروژه هاست که در 10 شهرستان این استان اجرا وبه بهره برداری می رسد.\n\nامرالله پاراد اظهارکرد: پروژه های افتتاحی شامل نصب 217 دستگاه پست هوایی، 115 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 125 کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.
کد خبر: ۱۴۰۶۶
سه‌شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت 364 پروژه زیربنایی در زمینه شبکه توزیع برق استان بوشهر با 167میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مدیرشرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روزسه شنبه درجمع خبرنگاران گفت: توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه ها، برقرسانی به متقاضیان و ایجاد روشنایی معابر جدید از جمله این پروژه هاست که در 10 شهرستان این استان اجرا وبه بهره برداری می رسد.

\n\n

امرالله پاراد اظهارکرد: پروژه های افتتاحی شامل نصب 217 دستگاه پست هوایی، 115 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 125 کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.

\n\n

وی ادامه داد: پروژه های اجرایی نیز نصب 61 دستگاه پست هوایی،21کیلومتر شبکه فشار متوسط و 16کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.

\n\n

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با افتتاح این پروژه ها بخش قابل توجهی از شبکه های فرسوده و ضعف ولتاژ برق در این استان اصلاح، برطرف خواهد شد.

\n\n

وی با تاکید بر این که بهره مند شدن مشترکان استان از برق پایدار یکی از رسالت های مهم شرکت توزیع نیروی برق است، یادآور شد: در سال جاری فعالیت های زیربنایی ارزشمندی در بخش توسعه، بهبود و اصلاح و بازسازی شبکه های برق دراستان بوشهر اجرا شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر