چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۰۲۲
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: در جهت زمینه‌سازی برای تقویت فرهنگ و هنر دینی، ۶۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد این شهرستان فعال هستند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد لطفی شامگاه دوشنبه در نشست کانون‌های مساجد شهرستان تنگستان اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد احیاگر نقش موثر و بی بدلیل مسجد در ترویج فرهنگ دینی و تربیت نیروی انسانی هستند.

وی افزود: همچنین این کانون ها می توانند احیاگر نقش موثر و بی بدلیل مساجد در ترویج فرهنگ دینی، تربیت نیروی انسانی متعهد، مجرب و کادرسازی داشته باشند

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با یک برنامه ریزی مناسب کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت و با رویکرد مردمی‌سازی فعالیت‌ها می توان زمینه مشارکت مردم در اجرای برنامه‌ها را در مساجد فراهم کرد.

لطفی ادامه داد: همچنین با بهره‌برداری از ظرفیت‌های دولتی و با استفاده از محتوای مناسب و با کیفیت گام‌های اساسی در تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی از طریق مساجد برداشت.

وی گفت: فعالیت‌های کانون مساجد باید منتج به توانمندسازی ظرفیت های مردمی در حوزه های متفاوت دینی، تربیتی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و مهارتی شود.

فرماندار تنگستان یادآور شد: در سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان در زمینه پشتیبانی از فعالیت کانون های مساجد برای تهیه سخت افزار ها و نرم افزارهای مورد نیاز تخصیص یافت و امسال نیز با افزایش سه برابری، یک میلیارد و دویست میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان به کانون های مساجد تخصیص می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر