جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۴۲۸
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: بخشدار شبانکاره بر لزوم برگزاری برنامه‌های باکیفیت برای اوقات فراغت دانش‌آموزان شبانکاره تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از بخشداری شبانکاره، ابراهیم حسینی صبح سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شبانکاره ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) جواد الائمه به همه محبان اهل بیت اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان موضوع مهم اوقات فراغت دانش آموزان پیش روی ما قرار می‌گیرد که می‌بایست در خصوص ایجاد و برقراری فضاهای متنوع در جهت استفاده بهینه از این فرصت برای دانش آموزان برنامه ریزی کنیم.

بخشدار شبانکاره بیان کرد: با توجه به آسیب‌هایی که دانش آموزان در دوره کرونا و آموزش‌های غیر حضوری متوجه آن بوده اند باید از فرصت اوقات فراغت در جهت جبران آن عقب افتادگی‌ها استفاده شود.

وی گفت: ما می‌توانیم از فضای مدارس و کانون‌ها در تابستان در راستای پیشبرد برنامه‌های آموزش و پرورش برای اوقات فراغت استفاده کنیم.

حسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی در جامعه است در خصوص ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بیان کرد: آشنایی دانش آموزان با شهدا و بکارگیری وصیت نامه شهدا در برنامه‌های آموزشی و تربیتی دانش آموزان طی سال تحصیلی می‌تواند به اشاعه فرهنگ ایثار، فداکاری، تلاش و مجاهدت کمک کند.

بخشدار شبانکاره خاطر نشان کرد: برای بروز آسیب‌های اجتماعی علل مختلفی وجود دارد که بخش اصلی آن از هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی به وجود می‌آید که می‌بایست مسئولان سازمان‌های فرهنگی و نهادهای مختلف با حمایت از آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان مشارکت داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر