جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ،تیم پزشک خانواده مرکز بهداشتی و درمانی آبپخش در روستی چم درواهی به ویزیت رایگان بیماران پرداختند .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ،در سومین روز از هفته دولت و با هماهنگی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، تیم پزشک خانواده مرکز بهداشتی و درمانی شهر آبپخش، به روستای چم درواهی که یکی از روستاهای اقماری آبپخش می باشد اعزام گردید.
کد خبر: ۱۴۱۶۲
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ،تیم پزشک خانواده مرکز بهداشتی و درمانی آبپخش در روستی چم درواهی به ویزیت رایگان بیماران پرداختند .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ،در سومین روز از هفته دولت و با هماهنگی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، تیم پزشک خانواده مرکز بهداشتی و درمانی شهر آبپخش، به روستای چم درواهی که یکی از روستاهای اقماری آبپخش می باشد اعزام گردید.

\n\n

سرپرست مرکز بهداشتی و درمانی آبپخش در این رابطه گفت: تیم پزشک خانواده به مدیریت دکتر مهران معینی ،در این روستا حضور یافتند و به درب خانوارها مراجعه نمودند و ضمن ویزیت رایگان بیماران و بیمار یابی به وضعیت بهداشتی خانوارها نیز به صورت فعال رسیدگی نمودند و آمزشهای لازم را به سرپرست خانوارها ارائه دادند.

\n\n

عبدالحسین رستمی در ادامه افزود: باید یادآور شد ،نکته قابل توجه در خصوص حضور تیم پزشک خانواده این بود که دکتر مهران معینی در یک اقدام خداپسندانه ، هزینه داروی تمامی بیماران این روستا را متقبل شد. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر