شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در ششمین روز از هفته دولت سال 94 ،ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی نظرآقا از توابع بخش سعدآباد افتتاح گردید .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ،ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی نظرآقا با حضور فرماندار دشتستان و هیات همراه ،امام جمعه و بخشدار سعدآباد ، قائم مقام شبکه بهداشت و درمان شهرستان ،مسئولین ادارات و نهادهای دولتی و جمعی از معتمدین و اهالی روستای نظرآقا افتتاح گردید .\n\nقائم مقام شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، ضمن ابراز خیر مقدم به مسئولین و مردم به معرفی پروژه پرداخت.
کد خبر: ۱۴۱۸۴
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۵

فکرشهر: در ششمین روز از هفته دولت سال 94 ،ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی نظرآقا از توابع بخش سعدآباد افتتاح گردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ،ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی نظرآقا با حضور فرماندار دشتستان و هیات همراه ،امام جمعه و بخشدار سعدآباد ، قائم مقام شبکه بهداشت و درمان شهرستان ،مسئولین ادارات و نهادهای دولتی و جمعی از معتمدین و اهالی روستای نظرآقا افتتاح گردید .

\n\n

قائم مقام شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، ضمن ابراز خیر مقدم به مسئولین و مردم به معرفی پروژه پرداخت.

\n\n

وی افزود: انعقاد این پروژه در سال 92 توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته و در سال 93 با تخصیص اعتبار مبلغ 250 میلیون تومان و با زیر بنای 310 متر مربع شروع گردید. 

\n\n

مهندس دلخواه در ادامه اظهار داشت: هزینه تجهیزات این پروژه نیز معادل 45 میلیون تومان می باشد.

\n\n

وی همچنین گفت ،خدماتی نظیر ویزیت پزشک ،خ دندانپزشکی ،آزمایشگاه و همچنین خدمات بهداشتی با تعرفه دولتی در این مرکز ارائه میشود.

\n\n

فرماندار دشتستان، آقای دکتر ارسلان زارع ، با افتتاح پروژه ، و بیان پیام تبریک هفته دولت واحد های مختلف و خدمات برجسته مرکز نظیر خدمات پزشکی و دندانپزشکی بازدید نمود .

\n\n

وی همچنین اظهار داشت ،با توجه به بهیبود فضای فیزیکی ساختمان جدید خواستار ارائه هرچه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی به مردم حوزه تحت پوشش مرکز نظرآقا شد . 

\n\n

لازم به ذکر است دهستان زیراه با مرکزیت نظرآقا ،جمعیتی بالغ بر هشت هزار نفرو از بزرگترین روستاهای بخش سعدآباد میباشد ،که در حال حاضر 6 خانه بهداشت و یک مرکز بهداشتی و درمانی را تحت پوشش خود دارد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر