دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۰۶۵
سه‌شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: تیم شهدای حیات داوود بندرگناوه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شامگاه دوشنبه در خانه خود مقابل تیم چادرملو اردکان یزد شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نماینده استان بوشهر در این دیدار که شامگاه دوشنبه در ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه و در هوای شرجی برگزار شد، با نتیجه پرگل هفت بر ۲ مقابل نماینده یزد مغلوب شد.

تیم شهدای حیات داوود گناوه که در دیدار قبلی خود توانسته بود تیم پارس جنوبی بوشهر یکی از مدعیان قهرمانی را شکست دهد، مقابل نماینده یزد بازی ضعیفی به خصوص در وقت دوم و سوم از خود به نمایش گذاشت و شکست دیگری را به رغم امتیاز میزبانی و حمایت هواداران متحمل شد.

گل‌های تیم چادرملو اردکان یزد در این دیدار توسط هادی فرهمند (۲ گل)، مهدی شیرمحمدی، مجید رحیم‌پور، سجاد عباسی(دروازه بان)، حمید مشتاقی و محمدرضی‌زاده اردکانی به ثمر رساندند.

ابراهیم دکان بحری از روی ضربه پنالتی و یعقوب عبدی گلزنان شهدای حیات داوود گناوه در این دیدار بودند.

تیم چادرملو اردکان یزد قبل از این دیدار با کسب ۹ امتیاز در رده چهارم و شهدای حیات داوود گناوه با سه امتیاز در رده نهم قرار داشت.

قضاوت این دیدار را حسین نوروزی و رسول سلیمی از اصفهان، محمدحسین مردانی از استان فارس و امید خزایی از تهران بر عهده داشتند.

نماینده فدراسیون در این دیدار محمدرضا برزگر از شیراز و ناظر داوری بهزاد جلوه نسب از بوشهر بود.

بازیکنان تیم شهدای حیات داود در این دیدار علی امینی، مجتبی سرملیانی، سروش جوهری، علی عشایری، شایان جمشیدی ، مهرداد گاوداری، یعقوب عبدی، محمدامین صیادی، محمدامین دهقانی اشکذری و ابراهیم دکان بحری بود.

تیم چادرملو اردکان یزد در این دیدار از حسن سهرابی، ابوالفضل شاکر اردکانی، محمد بهجتی، علیرضا آزادی خالص، علی پایدار اردکانی، حمید مشتاقی، مهدی شیرمحمدی، هادی فرهمند، سجاد عباسی، محمدرضی اردکانی، محید رحیم چور و سیدعلی طباطبایی عقدا استفاده کرد.

فصل جدید مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از یکشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، هیأت فوتبال اصفهان، شهدای حیات داود بندر گناوه، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر