پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۱۷۹
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: جشن ازدواج ۲۰ زوج شیعه و سنی در آستانه عید غدیر خم در شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، در آستانه عید غدیر خم جشن ازدواج ۲۰ زوج شیعه و سنی در شهرستان عسلویه برگزار شد و شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه هدیه ازدواج این زوج‌های جوان را تامین کردند.
 
جشن‌های ازدواج آسان در دهه امامت و ولایت در بیشتر شهرستان‌های استان بوشهر برگزار شده و در کنار آن زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت واگذار شده است.

نظرات بینندگان
سید مجتبی عسکری
|
-
|
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۶
باسلام.. من یکی از کارکنان منطقه ویژه جایی که میزبان این عروس ودومادهای عزیز  بودیم.. روی سخنم با مدیر این متن گذاشتن عکس ونوشتن شرح ماجرای این مراسم.. ما کارکنان تقریبا بیش از پنجاه نفر دوسه شب وروز گرفتار این کار برگزاری این مراسم بودیم ولی با خرج مخارج مراسمی به این قشنگی در سالن منطقه ویژه برگزار شد ولی شرح موضوع بسیار ضعیف وخیلی انتقادی نوشته شده از تشکر کردنت ن گذشتیم لااقل بنویس میزبان منطقه ویژه تشکری بکن از زحمت کشان این مراسم... بنده نیابتن از طرف خودم اولا تبریک به عروس ودامادای گل... مدیریت منطقه ویژه اقتصادی... وهمه کارکنان آشپز رستوران منطقه ویژه.... پشتیبانی ودرکل از میزبان سپاسگزاریم.... کوچک همه شما سید مجتبی عسکری.. نیروی رستوران منطقه ویژه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر