جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۱۸۳
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: امسال ۲۹۳ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به این شهرستان اختصاص یافته است که با جذب و هزینه کرد آن زیرساخت‌های توسعه ای شهرستان ارتقا خواهد یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری روز چهارشنبه در مراسم جشن عید غدیر اظهار کرد: بهداشت، آموزش، ورزش و فرهنگ در اولویت توزیع بودجه امسال قرار دارند.

وی افزود: با اختصاص این اعتبار تلاش خواهیم کرد با بهره‌گیری از ظرفیت همه نخبگان، گام‌های موثرتری برای پیشرفت و توسعه این شهرستان برداریم.

فرماندار گناوه با گرامیداشت دهه امامت و ولایت افزود: واقعه غدیر بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت در حاکمیت اسلامی است.

وی اظهارداشت: غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت، راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

صفری افزود: غدیر تنها نام یک منطقه و یک واقعه تاریخی نیست بلکه حلقه اتصال رسالت با امامت است که جایگاه ویژه ای نزد مسلمانان دارد.

فرماندار گناوه اظهار کرد: یکی از درس‌های مهم غدیرخم که روز تکوین دین مبین اسلام و مقدمه ولایت امیر مومنان حضرت علی (ع) بوده، ولایت پذیری است.

وی گفت: مفتخریم که در مسیر نورانی مکتب علی (ع) با تبعیت‌پذیری از شخصیتی حکیم،آگاه و فرزانه آیت‌الله خامنه‌ای در راه اعتلا و پیشرفت نظام و انقلاب و برابر دسیسه‌های دشمنان گام برمی‌داریم.

این آیین با همکاری و حمایت سپاه انصارالحسین(ع)، خانه مشارکت‌های مردمی سلامت، کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر، شهرداری، نمایندگی عتبات عالیات، انجمن مهرآفرین امام زمان(عج) و گروه فرهنگی فرشتگان سرزمین من، برنامه‌های متنوع و شاد شامل مسابقه با جوایز ، تئاتر، سرود و حرکت‌های نمایشی رزمی کاران برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر