جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۲۰۲
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: معاون عمرانی فرماندار گناوه گفت: معلولان باید مانند دیگر اقشار جامعه بتوانند از امکانات بهره مند شوند و فضاهای تفریحی هرچه سریع‌تر برای استفاده این افراد مناسب‌سازی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مسلم سلیمانی چهارشنبه شب در نشست کارگروه مناسب‌سازی شهرستان گناوه با اشاره به لزوم اهمیت تردد معلولان و سالمندان به‌عنوان شهروندانی که از حقوق اجتماعی یکسان با سایر افراد جامعه برخوردارند اظهار داشت: وظیفه تمام دستگاه‌های اجرایی است که در پرداختن به امور معلولان به عنوان بخشی از جامعه، اهتمام جدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه افزود: باید تمام تلاش خود را به کار بندیم تا افراد سالمند، جانباز و معلولان مانند دیگر افراد جامعه از حقوق شهروندی خود برخوردار باشند و خدمت‌رسانی به این قشر پیگیری شود.

وی گفت: درصد قابل توجهی از افراد جامعه را افراد دارای معلولیت و سالمندان تشکیل می‌دهد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به حداقل نیازهای این قشر جهت حضور در جامعه توجه داشته و مشکلات آنها را جهت تردد در فضاهای شهری با اتخاذ تدابیر مناسب بررسی و رفع کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه بیان کرد: خوشبختانه بانک‌های شهرستان گناوه علی‌رغم آن‌که این موضوع در حوزه تخصصی آن‌ها نیست اما بر اساس گزارش‌ها خوشبختانه بانک‌ها در موضوع مناسب‌سازی فضا برای معلولان تلاش قابل قبولی انجام داده‌اند.

وی گفت: پارک‌ها و فضاهای تفریحی از مهم‌ترین نقاطی است که باید شهرداری‌ها در این امر تمام توان خود را به کار گیرند تا معلولان بتوانند به راحتی از فضاهای تفریحی مانند دیگر اقشار جامعه استفاده کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در شهر بندر ریگ اقدامات خوبی انجام شده و انتظار داریم تمامی پارک‌های شهرستان به خصوص در شهر گناوه با همکاری شهرداری این شهر نسبت به مناسب‌سازی اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر