جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۲۴۷
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: به منظور ساخت مسکن نسبت به الحاق اراضی جدید به محدوده شهرهای استان بوشهر اقدام شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در نشست با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و دبیر قرارگاه مسکن نیروهای مسلح با بیان اینکه ساخت مسکن در شهرها و روستاهای استان بوشهر تسریع یافته است، اظهار داشت: ساخت مسکن در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن، نوسازی بافت فرسوده، قرارگاه جوانی جمعیت، خود مالکی و ساخت مسکن روستایی و مددجویان در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت بیش از یک‌هزار قطعه زمین مسکونی به واجدان شرایط قانون جوانی جمعیت واگذار شد گفت: این اراضی در ۱۰ شهرستان در راستای حمایت خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر به‌صورت رایگان به جامعه هدف واگذار شد و پس از اجرا طرح‌های زیرسازی هزینه آن پس از ۲ سال تنفس در اقساط ۸ ساله وصول می‌شود.

استاندار بوشهر ساخت مسکن کارکنان نیروهای مسلح را از دیگر طرح‌های استان بوشهر نام برد و بیان کرد: در شهرهای مختلف که زمین دولتی نیاز باشد در اختیار مجموعه نیروهای مسلح قرار می‌گیرد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

محمدی‌زاده از الحاق اراضی جدید به محدوده شهرهای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در شهرهایی که زمین در ساخت مسکن با کمبود مواجه باشیم اراضی جدید به محدوده شهرها افزوده می‌شود تا زمینه ساخت مسکن بر اساس برنامه زمانبندی انجام شود.

وی با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی در ساخت مسکن را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برای تأمین زمین در ساخت مسکن مجموعه نیروهای مسلح استان بوشهر هر جا نیاز باشد با تغییر کاربری اراضی مشکل تأمین زمین برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر از تأمین اراضی ساخت مسکن کارکنان نیروهای مسلح استان بوشهر در بخش‌های مختلف فراجا، آجا، سپاه پاسداران، مرزبانی و پدافند هوایی و مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی مستقر در استان خبر داد و گفت: در راستای نهضت ملی مسکن ساخت این واحدها در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر