جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۲۶۱
جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: فلسفه جهاد تبیین، تقویت امید به آینده است و همگان موظف هستیم با ادبیات رسا و اطلاع رسانی مستمر، اقدامات صورت گرفته را برای مردم تشریح کنیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی‌ بوشهری شامگاه پنجشنبه در جمع مسئولان بخش بندر ریگ شهرستان گناوه ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: اقدامات و کارهای انجام شده در بندر ریگ با توجه به قدمت تاریخی و آوازه‌ای که دارد، نوید بخش آینده بسیار روشن برای این منطقه است.

وی افزود: مدیران دولت با عزم و اراده جدی که دارند، مشکلات مردم را پیگیری می کنند که جای خوشحالی دارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشکر از تلاش دهیاران و مسئولان بندر ریگ در پویایی و توسعه روستاها تصریح کرد: نسبت به بندر ریگ تعلق خاطر خاصی دارم و با توجه به کار تبلیغی که در این بخش انجام داده‌ام، خود را شهروند این دیار می دانم.

وی با بیان اینکه بندر ریگ از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است ادامه داد: ایجاد صنعت در کنار اقتصاد دریاپایه می تواند در رشد تولید و اشتغال زایی نقش موثری داشته باشد.

حسینی‌ بوشهری با بیان اینکه دشمن، تبلیغات تهاجمی سنگینی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کرده است گفت: دشمنان با جنگ ادراکی و شناختی به دنبال مخدوش کردن خدمات بزرگ دولت و تلخ کردن آن در کام مردم هستند و تنها جهاد تبیین نقطه مقابل این جنگ است.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی باید افزایش پیدا کند گفت: مدیران باید از نخبگان و جوانان مشورت و نظرخواهی کنند و با استفاده از ظرفیت این قشر می توان خطاها و برخی عقب ماندگی‌ها را مرتفع کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جوانان چشم و چراغ آینده کشور هستند اضافه کرد: ملت ما نسبت به انقلاب ایمان راسخ دارد و نقشه‌های شوم دشمن نمی تواند تنه‌ استوار و با صلابت درخت انقلاب را جا به جا کند و این تصور باطل و غلط است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب پویاست و با ایجاد دستگاه های انقلابی در دل خود، برخلاف دیگر انقلاب‌ها در جهان ایستایی ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر