چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۴۳۶
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر عملیات اجرایی احداث هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد هادی رستمیان عصر یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر در جمع خبرنگاران در شهر دیر، اظهار داشت: این طرح همزمان با آغاز احداث ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرستان دیر در سایر شهرستان‌های استان نیز شروع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استان بوشهر با بیان اینکه بسته متنوعی در زمینه تولید مسکن در استان تدارک دیده ایم، افزود: در این بسته علاوه بر واگذاری اراضی به گروه‌های فردی و جمعی برای احداث مسکن، خود دولت نیز نسبت به ساخت واحد مسکونی کامل توسط ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی اقدام و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن شهر دیر در ۵۰ قطعه زمین برای احداث ۲۰۰ واحد جانمایی شده است، بیان کرد: این پروژه در فاز اول شامل ۲۵ قطعه زمین چهار واحدی در دو طبقه برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای جامعه هدف در نظر گرفته ایم که با آورده شخصی متقاضی و تسهیلات بانکی ساخته می‌شود و همزمان در سایر شهرستان‌ها نیز این پروژه با سرعت و قدرت دنبال خواهد شد.

رستمیان با اعلام اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد تکمیل این واحدها و واگذاری آنها به متقاضیان خواهیم بود، یادآور شد: به تعداد متقاضیان زمین و مسکن قابل واگذاری است و با همت اعضای شورای مسکن استان و با محوریت فرمانداران در سطح همه شهرستان‌ها این پروژه‌ها شروع و دنبال می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر