جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۵۰۵
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

فکرشهر: فرماندار گناوه از دهیاری‌های این شهرستان خواست در راستای تحقق شعار سال، مردم را به کارهای تولیدی و خوداشتغالی تشویق و ترغیب کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری روز دوشنبه در نشست هم اندیشی و تجلیل دهیاران اظهار کرد: باتوجه به اینکه دولت تسهیلات خوبی برای کارهای تولیدی با هدف ایجاد اشتغال پرداخت می کند، ساکنان در روستاهای شهرستان از این فرصت بهره ببرند.

وی افزود: دهیاری‌ها در صورتی که قصد اجرای طرح و برنامه‌ای دارند به تناسب موقعیت جغرافیایی آنها را اولویت بندی کنند و پیشنهادهای خود را به فرمانداری ارائه دهند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و بی رویه و خارج از محدوده طرح هادی در دستور کار جدی دهیاران قرار گیرد.

وی ادامه داد: شناسایی زمین برای خانه دارشدن مردم روستا در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط دهیاری‌ها پیگیری شود.

وی افزود: به برکت انقلاب و نظام خدمات فراوانی برای روستاهای بخش های مرکزی و بندرریگ انجام گرفته و دهیاران باید به مردم بازگو و اطلاع رسانی کنند و آنها را به آینده امیدوارتر نمایند.

صفری بیان کرد: دهیاری‌ها در ایجاد وحدت و مودت بین ساکنان تلاش کنند و اگر اختلافی هم بوجود آمد بین آنها تعامل و صلح و سازش برقرار کنند.

فرماندار گناوه از دهیاران خواست زمینه سازی برای حضور روستائیان در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله ایام محرم و صفر و هفته دولت را در برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.

بازبینی طرح هادی، پرداخت مطالبه گندم‌کاران، تعهد نفت به مسئولیت‌های اجتماعی، روشنایی و جابجایی پایه‌های برق، پرداخت حق تفکیک به دهیاری‌ها و اختصاص اعتبار به روستاهای فاقد دهیار از عمده برنامه‌های دهیاران است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع شده و دارای ۶۰ روستا است که از این مجموع بخش مرکزی ۱۷ و بخش بندرریگ ۱۴ دهیاری دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر