شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: یک‌ هزار و ۷۰۰ مددجوی بهزیستی استان بوشهر شامل معلولان سرپرست خانواده، زنان سرپرست خانواده و خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا نیاز‌مند مسکن هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین اسدی‌راد در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه مسکن از نیازهای مهم افراد محروم تحت پوشش این نهاد حمایتی است اظهار داشت: خیران نقش مهم و تاثیرگذاری در حل مشکلات معلولان  و نیازمندان دارند و در این راستا لازم است خیران در برطرف شدن مشکلات این افراد تلاش بیشتری کنند.
کد خبر: ۱۴۲۸۱
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: یک‌ هزار و ۷۰۰ مددجوی بهزیستی استان بوشهر شامل معلولان سرپرست خانواده، زنان سرپرست خانواده و خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا نیاز‌مند مسکن هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین اسدی‌راد در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه مسکن از نیازهای مهم افراد محروم تحت پوشش این نهاد حمایتی است اظهار داشت: خیران نقش مهم و تاثیرگذاری در حل مشکلات معلولان  و نیازمندان دارند و در این راستا لازم است خیران در برطرف شدن مشکلات این افراد تلاش بیشتری کنند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه تاکنون 586 مسکن به مدد جویان بهزیستی استان بوشهر واگذار شده است تصریح کرد: ازاین تعداد واحد 223 واحد آن درقالب مسکن مهر به افراد تحت پوشش بهزیستی واگذار شده است.

\n\n

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه سال قبل با مشارکت خیران بخشی از نیاز مسکن افراد نیازمند تحت حمایت بهزیستی استان بوشهر تامین شد گفت:  سال قبل 382 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی این استان در قالب طرح نهضت تامین مسکن به توان‌خواهان و مددجویان بهزیستی استان بوشهر واگذار شده است.

\n\n

اسدی‌راد بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی با هزینه 15.2میلیارد ریال به صورت مشارکتی با مددجویان احداث و واگذار شد.

\n\n

وی، با اشاره به اینکه هم اکنون یک‌هزار و 700 مددجوی بهزیستی متقاضی مسکن هستند افزود: با توجه به نیاز اولیه خانواده‌ها به مسکن، بهزیستی تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات مطلوب بتواند مهم‌ترین نیاز این قشر برطرف کند.

\n\n

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر افزود: از متقاضیان مسکن تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر قشرهایی شامل معلولان سرپرست خانواده، زنان سرپرست خانواده و خانواده‌های دارای بیش از 2 فرزند معلول است.

\n\n

اسدی‌راد با اشاره به اینکه اکنون طرح‌های مسکن ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر تدوین شده است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 443  واحد مسکونی در روستاها و 307 مورد مسکن هم  در شهرهای استان بوشهر آماده ساخت است که در صورت تامین زمین عملیات ساخت آن آغاز و درکوتاه‌ترین زمان تحویل متقاضیان می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر