جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرماندار دیلم بر لزوم نهادینه کردن آموزش خودمراقبتی در بین دانش‌آموزان تأکید کرد.به گزارش فکرشهر، عبدالحسین گرشاسبید در نشست کمیته اجرایی هفته سلامت شهرستان دیلم اظهار داشت: به منظور اطلاع‌رسانی و همکاری بهتر ادارات با شبکه بهداشت در هفته سلامت، شورای سلامت با محوریت شعار هفته سلامت هفته آینده برگزار شود.وی ادامه داد: باید اطلاع‌رسانی خوبی در سطح شهرستان انجام دهیم تا همگان در ارتباط با شعار هفته سلامت قرار گیرند.
کد خبر: ۱۴۳۰
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: معاون فرماندار دیلم بر لزوم نهادینه کردن آموزش خودمراقبتی در بین دانش‌آموزان تأکید کرد.

به گزارش فکرشهر، عبدالحسین گرشاسبید در نشست کمیته اجرایی هفته سلامت شهرستان دیلم اظهار داشت: به منظور اطلاع‌رسانی و همکاری بهتر ادارات با شبکه بهداشت در هفته سلامت، شورای سلامت با محوریت شعار هفته سلامت هفته آینده برگزار شود.

وی ادامه داد: باید اطلاع‌رسانی خوبی در سطح شهرستان انجام دهیم تا همگان در ارتباط با شعار هفته سلامت قرار گیرند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیلم از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا تمامی سایت‌های خبری و وبلاگ‌ها برای اطلاع‌رسانی شعار هفته سلامت با محوریت خودمراقبتی در فضای مجازی با شبکه بهداشت همکاری کنند.

این مسئول عنوان کرد: وجود وبلاگها و سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی در شهرستان فرصت خوبی برای اطلاع‌رسانی در فضای مجازی در زمینه خود مراقبتی است.

گرشاسبی بیان داشت: حتماً بحث آموزش خودمراقبتی به دانش‌آموزان مقاطع مختلف برای پیشگیری از بیماری‌ها را باید در مدارس نهادینه کنیم و هفته سلامت فرصت خوبی برای انجام این کار است.

وی در پایان یادآور شد: اگر بتوانیم مهارت‌های پیشگیری و خودمراقبتی را در مدارس و روستاها ببریم گام مهمی در جهت حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته‎ایم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر