جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۰۵۲
سه‌شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: دانش‌آموزان این شهرستان با افتخار آفرینی در رویداد علمی پژوهشی جشنواره نوجوان خوارزمی استان بوشهر به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش فکرشهر، ضرغام مردانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد تمام ساحتی و اضافه‌کردن محورهایی چون قرآن و معارف اسلامی، تربیت‌بدنی و سلامت، فرهنگ و هنر،بازی‌های مهارتی و توسعه فردی گام بزرگ خود را در راستای اجرای اهداف سند تحول بنیادین و برگزاری جشنواره‌ای تمام بعدی و تمام ساحتی برداشته است.

وی گفت: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در چهار مرحله مدرسه‌ای،منطقه ای، استانی و کشوری و در ۱۳ محور زبان و ادبیات فارسی، پژوهش، بازارچه‌های کسب‌ و کار دانش‌آموزی، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست‌سازه، ریاضی، برنامه‌نویسی، مناظره علمی، تربیت‌بدنی، فرهنگ و هنر، قرآن و معارف اسلامی، بازی‌های مهارتی و توسعه فردی برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: در این جشنواره مریم دیری ،سیده مهدیه موسوی، ملیکا نجف پور و هاجر خواجه گیری در قالب یک تیم چهار نفره در محور هنر (زیر محور نمایش صحنه‌ای) و زهرا یکرنگی و سکینه جمالی در قالب یک تیم ۲ نفره در محور مناظره علمی، از این شهرستان با کسب رتبه اول استان به مرحله کشوری راه یافتند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر