جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۲۰۵
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: هماهنگی دستگاه‌های متولی در شورای ترافیک برای اجرای وظایف خود و پیگیری مستمر اقدامات موثر در کنترل ترافیک و کاهش تصادفات ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، مسلم سلیمانی چهارشنبه شب در نشست هماهنگی شورای ترافیک شهرستان گناوه اظهار داشت: هماهنگی دستگاه‌های متولی در شورای ترافیک برای اجرای وظایف ذاتی خود و پیگیری مستمر اقداماتی که در کنترل ترافیک و کاهش تصادفات تأثیر مثبتی دارد الزامی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه افزود: علی رغم تلاش‌ها و اقدامات ارزنده راهداری در نصب علائم و تابلوها هنوز نیاز به اقدامات مؤثرتر بویژه در ۲۰ کیلومتری ورودی شهرها و توجه و همکاری بیشتر اداره کل راهداری استان با شهرستان گناوه است.

سلیمانی گفت: طی مذاکراتی که با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صورت گرفت قول مساعد دادند در این زمینه مساعدت بیشتری انجام شود.

وی یادآور شد: فرمانداری شهرستان گناوه در راستای رفع نقاط حادثه خیز، بهبود تردد و کنترل ترافیک قریب به یک پنجم اعتبارات تملک دارایی شهرستان را به پروژه‌های راهداری اختصاص داده و انتظار می‌رود اداره کل راهداری از محل اعتبارات ملی سهمیه متناسب و درخوری را برای این شهرستان در نظر بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر