جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۲۶۲
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: مراسم معارفه عبدالکریم عباسی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان با حضور فرماندار و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار دشتستان عصر پنجشنبه در این مراسم با تشریح مسئولیت‌های مهم بنیاد شهید اظهار داشت: وظیفه اصلی این اداره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و امتداد آن است.

احمد بنافی بیان کرد: این هنر حضرت امام (ره) بود که با تأسیس این نهاد ارزشمند بتوانیم از جایگاه شامخ و بزرگ شهدا و خانواده آنها دفاع بکنیم چرا که هویت و بقا انقلاب ما در گرو وجود خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی اضافه کرد: قطعاً اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان نبود انقلاب به این جایگاه نمی‌رسید و ما هم به این مسئولیت‌ها و مناصب نمی‌رسیدیم، پس باید متوجه بود که ما هر چه داریم از شهداست و تکریم آنها وظیفه همه ماست.

وی تاکید کرد: تقارن و همزمانی این آئین و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را به فال نیک می‌گیریم. آبروی همه ما بواسطه وجود اهل بیت و سیدالشهدا (ع) است. این تکریم و معارفه در این ایام را خجسته و مبارک می دانم و جا دارد از زحمات چند ماهه برادرم آقای ابراهیمی در مسئولیت سرپرستی اداره بنیاد شهید شهرستان تشکر کنم.

بنافی ادامه داد: یکی از عزیزان در بنیاد شهید قبول مسئولیت کرده اند که خود از خانواده رزمندگان و ایثارگران است. در خانواده سپاه مجاهدت‌های فراوانی داشته و از رزمندگان پرافتخار مدافع حرم است.

وی افزود: منش ایشان منش خدمت به این انقلاب و به این خانواده‌ها است و حضور وی در جنگ با تکفیر به مسئولیت ایشان تحکّم می بخشد و امیدوارم که حضور ایشان مایه خیر و برکت برای خانواده شهدا و ایثارگران باشد.

فرماندار دشتستان خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا را از توفیقات بزرگ الهی برای کارکنان این دستگاه مقدس دانست و برای رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

وی تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و سرکشی از آنها، پیگیری مشکلات مسکن و اشتغال آنها و ساماندهی به گلزار شهدا از جمله توصیه‌های فرماندار دشتستان به رئیس جدید این اداره بود.

عبدالکریم عباسی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان معرفی شد. وی تا پیش از این مسئول ایثارگران سپاه امام صادق (ع) بوشهر بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر