دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۵۷۳
سه‌شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: رئیس هیات دو و میدانی استان بوشهر گفت: سالانه ورزشکاران این رشته ورزشی ۸۰ عنوان قهرمانی برای استان به ارمغان می‌آورند. 

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ایمان تقی‌پور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته دو و میدانی استان بوشهر پیشرفت های چشمگیری داشته است.

وی افزود: از آغاز سال ۱۴۰۲ رکوردگیری رده سنی نوجوانان و نونهالان در رشته های مختلف دو و میدانی در استان بوشهر آغاز شده است.

رئیس هیات دو و میدانی استان بوشهر تصریح کرد: در سال جاری پسران این استان موفق به کسب عنوان سومی مسابقات دو و میدانی قهرمانی نونهالان منطقه چهار کشور شده‌اند.

تقی‌پور بیان کرد: در این زمینه، حسن میهن دوست موفق به کسب مقام اولی مسابقات انتخابی در پرش طول برای حضور در بازی‌های آسیایی شده و اکنون در حال تمرین برای آمادگی رقابت‌های چین است.

وی گفت: با درخشش ورزشکاران استان در سال گذشته اکنون استان بوشهر در حوزه پرش ارتفاع، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه از جایگاه خوبی برخوردار است.

رئیس هیات دو و میدانی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های هیات این استان و فدراسیون و فعال شدن تمام هیات های شهرستانی، این رشته ورزشی در سطح استان پیشرفت کرده است.

تقی‌پور اظهار کرد: با وجود کمک های مالی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان این استان، اما به دلیل گرانی تجهیزات، کماکان این هیات فاقد تجهیزات رشته پرش با نیزه است‌.

وی گفت:برای اولین بار استان بوشهر میزبان مسابقات دوومیدانی کارگری کشور انتخابی مسابقات ایتالیا بود که در این مسابقات تمامی داوران این مسابقات از استان بوشهر انتخاب و خروجی این مسابقات انتخاب سه نفر برای اعزام به مسابقات جهانی کارگری است.

رئیس هیات دو و میدانی استان بوشهر شمار ورزشکاران سازمان یافته در رشته دو و میدانی استان را ۷۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۰۰ نفر در بخش حرفه‌ای و قهرمانی فعال هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر