چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۶۲۲
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: مدیرکل پست استان بوشهر گفت: سرویس احراز نشانی الکترونیک در زمینه خدمتگزاری هر چه بیشتر به مراجعه‌کنندگان در این اداره کل راه‌اندازی و در زمان حاضر فعال است.

به گزارش فکرشهر، جهانشیر بارگاهی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، خدمات مخصوصی دارند که برای ارائه آن‌ها نیاز به نشانی پستی مشتریان است به همین دلیل دانستن آدرس صحیح افراد برای خدمت رسانی کامل این سازمان‌ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی افزود: با درخواست این شرکت‌ها و سازمان‌ها برای احراز نشانی پستی مشتریان حقیقی و حقوقی، شرکت پست برای این منظور سامانه‌ای اختصاص داده تا این مراکز بتوانند از طریق آن اقدام به تائید نشانی سکونت افراد کنند و بوسیله آن، نشانی پستی افراد تائید و احراز می‌شود.

مدیرکل پست استان بوشهر با اشاره به بعضی از ادارات و شرکت‌هایی که از این سرویس استفاده می‌کنند تصریح کرد: بانک‌ها یا موسسه‌های اعتباری برای اطمینان از درستی نشانی فردی که متقاضی دریافت دسته‌ چک یا تسهیلات اعتباری است، وزارت آموزش‌ و پرورش برای تائید محل اقامت دانش‌آموزان به‌ منظور ثبت‌نام در مدارس محدوده محل زندگی خود، پلیس راهور برای تائید آدرس مالک برای صدور پلاک خودرو و بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های دیگر با فرآیندهای مشابه می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.

وی ادامه داد: احراز مکان الکترونیک مشتری از طریق موزع در بازه زمانی ۴۸ ساعت کاری، با مراجعه به آدرس متقاضی و با تطابق مدارک هویتی شخص و در نهایت ثبت کد شناسه (رمز) پیامک شده برای مشتری در اپلیکیشن همراه نامه‌رسان به صورت برخط تایید یا رد می‌شود.

بارگاهی گفت: سرویس احراز نشانی ارائه خدمتی در راستای احراز شدن یا نشدن اقامت اشخاص حقیقی یا حقوقی بر اساس مکان اعلام شده متقاضی است که همه فرآیندهای آن الکترونیکی انجام می‌شود و مستند فیزیکی ارائه و یا گرفته نمی‌شود و کافی است موزع برای احراز اقامت افراد به مکان اعلام‌شده، مراجعه کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر