جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: طی ابلاغیه ای از طرف مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، توزیع برق دشتستان به دو بخش مدیریتی ارتقاء یافت و از این به بعد، برق این شهرستان در دو حوزه ی برق شهر برازجان و...
کد خبر: ۱۴۳۶۳
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: مدیریت برق دشتستان تفکیک شد.

\n\n

 طی  ابلاغیه ای از طرف مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر،  توزیع برق دشتستان به دو بخش مدیریتی ارتقاء یافت و از این به بعد، برق این شهرستان در دو حوزه ی برق شهر برازجان و برق نواحی دشتستان به صورت مستقل از هم، اداره خواهند شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، قرار است مدیریت برق شهر برازجان را احمد زمانی که در حال حاضر مدیر برق دشتستان می باشد و مدیریت نواحی را جواد عرب زاده که از پیش از این معاونت مهندسی مدیریت برق دشتستان را نیز در کارنامه داشته، عهده دار شود.

\n\n

در بخشی از ابلاغ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خطاب به فرمانداری دشتستان آمده است:

\n\n

در راستای کیفیت خدمات توزیع برق به مردم شریف شهرستان دشتستان و به منظور بهبود شاخص ها و خدمات رسانی ، مدیریت برق شهرستان دشتستان به دو مدیریت برق شهر برازجان و مدیریت برق نواحی شهرستان تفکیک می گردد.

\n\n

لذا این شرکت با توجه به ان امر و بر اساس شایستگی و تجارب، آقای مهندس جواد عرب را بعنوان مدیر نواحی شهرستان دشتستان و آقای مهندس احمد زمانی را به عنوان مدیر برق شهر برازجان منصوب می نماید .

\n\n

به گزار فکرشهر، اخیرا نیز تغییر وضعیت پرسنل های پیمانی و قراردادی شرکت برق دشتستان را شاهد بوده ایم و به نظر می رسد تغییرات صورت گرفته به جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی خصوصا در نواحی دشتستان بوده است.
\n 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر