يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی از تدوام ناپایداری ها جوی استان بوشهر تا چند روز آینده خبر می دهد.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با افزایش ناپداری جوی در استان بوشهر انتظار می رود در برخی از ساعات بر تراکم ابرها افزوده شده و تا پایان هفته آسمان به تناوب ابری، همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای و در برخی نقاط نیز همراه با پدیده گرد و غبار باشد.\n\nوی ادامه داد: در مدت یاد شده با توجه به وقوع تندبادهای لحظه ای ارتفاع موج نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۳۶۸
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی از تدوام ناپایداری ها جوی استان بوشهر تا چند روز آینده خبر می دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با افزایش ناپداری جوی در استان بوشهر انتظار می رود در برخی از ساعات بر تراکم ابرها افزوده شده و تا پایان هفته آسمان به تناوب ابری، همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای و در برخی نقاط نیز همراه با پدیده گرد و غبار باشد.

\n\n

وی ادامه داد: در مدت یاد شده با توجه به وقوع تندبادهای لحظه ای ارتفاع موج نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

\n\n

مساعدی بیان کرد: امروز و فردا سرعت وزش باد 12 تا 36 کیلومتر در ساعت است و در هنگام تند باد به 48 کیلومتر نیز خواهد رسید.

\n\n

وی یادآور شد: در سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر نیز ارتفاع موج 60 تا 120 سانتی متر پیش بینی شده ولی در سواحل جنوبی استان ارتفاع آن 90 تا 180 سانتی متر خواهد بود.

\n\n

مساعدی اضافه کرد: طی 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر ابری تا قسمتی ابری و پیش بینی می شود بعد از ظهر امروز نیز همراه با رشد ابر، رگبار پراکنده باران، رعد و برق و تند باد لحظه ای همراه با گرد و غبار باشد.

\n\n

وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته بیشترین و کمترین دمای استان بوشهر 42 و 24 درجه سانتیگراد بوده که هر دو در برازجان رخ داده است.

\n\n

نقاط مختلف استان بوشهر در روز گذشته در یک رخ داد کم سابقه در فصل تابستان شاهد بارندگی شدید همراه با تگرگ و تند باد بود که باعث آبگرفتگی معابر و قطعی برق در شهرستان های دشتستان و دشتی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر