جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد:
فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بدهی 90 میلیارد ریالی تیم شاهین احیای آن را غیر ممکن کرده بود، به همین دلیل سیاست ایجاد تیم شاهین شهرداری بوشهر را در پیش گرفتیم...
کد خبر: ۱۴۳۶۹
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بدهی 90 میلیارد ریالی تیم شاهین احیای آن را غیر ممکن کرده بود، به همین دلیل سیاست ایجاد تیم شاهین شهرداری بوشهر را در پیش گرفتیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان فر روز شنبه در ارتباط با شروع تمرینات تیم دسته دومی شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: از این میزان بدهی تیم شاهین سابق 42 میلیارد و 600 میلیون ریال مربوطه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.

\n\n

وی اضافه کرد: علاوه بر این میزان بدهی چند فقره چک نیز وجود داشت که جمع بدهی ها را به 90 میلیارد رسانده است.

\n\n

بهروزیان فر بیان کرد: عبدالمحمد پوربهی به عنوان پیشکسوت شاهین بوشهر تقاضای ثبت شاهین جدید را داشت و دراین ارتباط فعالیت شاهین در چهار رشته ورزشی را خواستار شده بود که فعالیت شاهین در رشته فوتبال را به اداره کل ورزش و جوانان تفویض کرده بود.

\n\n

وی بیان کرد: در این ارتباط همراه با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار نشستی را با استاندار بوشهر برگزار کردیم و این پیشنهاد با نظر مثبت اعضای چلسه مواجه شد.

\n\n

بهروزیان فر همچنین متذکر شد: با توجه به این که تصمیم داریم با روی کار آمدن شاهین جدید مشکلی برای سایر تیم های هم استانی مانند ایرانجوان بوشهر، کارگر بنه گز، پرسپولیس گناوه و گاز فجر جم ایجاد نشود این تیم باید از گرفتن بازیکن تیم های یاد شده خودداری کند.

\n\n

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز با تقدیر از استاندار بوشهر گفت: این شورا در طول دو سال فعالیت خود اقداماتی را انجام داده ولی با هدف ترویج شور و نشاط ورزشی در جامعه رونق رشته های ورزشی را نیز دنبال می کند.

\n\n

عبدالخالق برزگرزداه ادامه داد: با توجه به وجود دیگر تیم خوشنام و با سابقه ایرانجوان بوشهر پس از این که مشکل حضور این تیم در مسابقات برطرف شد موضوع احیا شاهین جدید را پیگیر شدیم.

\n\n

وی اضافه کرد: تیم های شاهین و ایرانجوان هر دو برای شورای شهر بوشهر از اهمیت یکسانی برخوردار هستند از این رو به حل مشکلات این دو تیم اهتمام ویژه داریم.

\n\n

برزگرزاده ادامه داد: از بازیکنان و هواداران شاهین انتظار دارم با تلاش خود پرچمدار پیشکسوتان شاهین شده و موفقیت های این تیم را دوباره در اذهان ورزش دوستان زنده کنند.

\n\n

وی یادآور شد: در نشست هیات مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر محمد دمشقی و اصغر کامیاب به ترتیب به سمت مدیرعامل و سرمربی شاهین شهرداری بوشهر منصوب شده اند. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر