جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۸۲۷
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و فرزندآوری ، تامین مسکن و اشتغال از مهمترین رویکردهای اجتماعی دولت سیزدهم در این استان است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اکبر پورات روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در نشست اخیر با وزیر کشور آخرین وضعیت اجتماعی استان بوشهر تشریح شد.

وی افزود: کاهش ۳۰ درصدی طلاق و افزایش ۲۰ درصدی ازدواج در سه ماه نخست امسال در استان بوشهر بیانگر سیاست مثبت دولت در امر ازدواج آسان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد:تشکیل جلسه‌ها و کارگروه‌های اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به همراه پیشنهاد و اجرایی کردن اتاق مشاوره در محله‌های کم برخوردار و آسیب پذیر و پیوست فرهنگی برای نهضت ملی مسکن از جمله کارهای انجام شده است.

وی بیان کرد: در بحث شناسایی معتادان متجاهر و پیگیری درمان آنان در استان از ظرفیت و برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد در استان استفاده شده و در تمام بخش‌ها با تشکیل شورای اجتماعی بنا به دستور رئیس جمهور برای نخستین بار در استان که باید به ریاست استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شود، تشکیل و اجرایی شد.

پورات یادآورشد: استفاده از ظرفیت کنشگران اجتماعی و جوانان، همایش روایت دختران ایرانی (ردا) ، اجرای طرح ولایت برای آموزش دانش آموزان، اعزام ۲۵۰ دانشجو به مشهد مقدس با همکاری وزارت نفت و نهاد رهبری در دانشگاه از ۱۹ تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ از جمله برنامه‌های متنوع فرهنگی در زمینه ارتقای سرمایه اجتماعی در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر