يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم تأسیس مرکز محوری فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان یک مرکز فعال برای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در حوزه قرآن‌پژوهی تأکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در نشست با دست‌اندرکاران علوم قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: مسئولان باید توجه بیشتری به برنامه‌های دینی داشته باشند و این حداقل کمک‌ها را پیش‌بینی کنیم تا چرخ حوزه دین فعال‌تر شود.
کد خبر: ۱۴۴۰۰
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم تأسیس مرکز محوری فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان یک مرکز فعال برای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در حوزه قرآن‌پژوهی تأکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در نشست با دست‌اندرکاران علوم قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: مسئولان باید توجه بیشتری به برنامه‌های دینی داشته باشند و این حداقل کمک‌ها را پیش‌بینی کنیم تا چرخ حوزه دین فعال‌تر شود.

\n\n

وی، با اشاره به نقش توسعه معرفت دینی و به‌ویژه معارف قرآنی در کاهش آسیب‌ها تصریح کرد: هر چه میزان و کیفیت فعالیت‌های دینی گسترش یابد، آسیب‌های کمتری در جامعه رواج پیدا می‌کند.

\n\n

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه با گسترش فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی باید به پیشگیری از ناهنجاری‌ها و بزهکاری‌ها کمک کنیم، گفت: در راستای افزایش تعالی معنوی جامعه برنامه‌ریزی فرهنگی باید به سمت پیشگیری از ناهنجاری‌ها و بزهکاری‌ها پیش رود.

\n\n

سروستانی بر لزوم تأسیس مرکز محوری فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان یک مرکز فعال برای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی و بر برگزاری جلسات برای اساتید و پیشکسوتان و کرسی‌هایی برای آنان تأکید کرد.

\n\n

وی ضمن تقدیر از کمک ارزشمند فرماندار بوشهر در اختصاص 100میلیون تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بوشهر برای مؤسسات و خانه‌های قرآنی تصریح کرد: با مساعدت فرماندار بوشهر سایر مؤسسات قرآنی که پوشش داده نشده‌اند، در سال بعد پوشش داده می‌شوند.

\n\n

وی اظهار داشت: مسئولان باید توجه بیشتری به برنامه‌های دینی داشته باشند و این حداقل کمک‌ها را پیش‌بینی کنیم تا چرخ حوزه دین فعال‌تر شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر