جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۰۶۷
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با شروع حرکت زائران پیاده‌روی اربعین حسینی، موکب‌های دانش‌آموزی در کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها و مدارس منتخب معین، پذیرای زائران هستند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمود حق‌دوست روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:حرکت فرهنگی عظیم پیاده‌روی اربعین به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان امنیت و حرم، در راس آن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فراهم شده است.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان برای شرکت در حرکت عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان استفاده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: امسال افزون بر گروه‌های مردمی، گروه‌های دانش‌آموزی در قالب سفرهای تربیتی کلاس‌های تابستانی و با شعار "تربیت؛ بدون توقف" در برنامه فرهنگی تربیتی اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: استان بوشهر در مسیر حرکت زائران اربعین استان‌های همجوار است و با برپایی مواکب با محوریت هیات‌های دانش‌آموزی، از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) میزبانی می‌شود.

حق‌دوست بیان کرد: هر یک از حوزه‌های مختلف، ظرفیت خود را در زمینه ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی، اعزام نیروهای دانش‌آموزی و فرهنگیان به موکب‌های مستقر در مرز شلمچه و موکب‌های درون استان بوشهر اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر