جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۲۳۸
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۰ کیلوگرم حشیش با همکاری پلیس شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ موسی کرمپور بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک نفر قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان بوشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس مشخص شد متهم با یک دستگاه خودروی زانتیا قصد جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان فارس به استان بوشهر را دارد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: با رصد دقیق محور‌های مواصلاتی ورودی استان خودروی مورد نظر شناسایی و با همکاری پلیس شهرستان گناوه در ورودی شهر گناوه در یک عملیات پلیسی توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.
 
وی از کشف ۸۰ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش در بازرسی از این خودرو خبر داد و اضافه کرد: در این خصوص متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
 
سرهنگ کرمپور با بیان این‌که مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است، تاکید کرد: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر از سوی مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد مخدر به کشور جلوگیری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر