چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۵۱۳
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۲۷ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ سهام صالحی بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در چند نقطه مختلف در سطح شهر خورموج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در بازرسی از محل‌های شناسایی شده تعداد ۲۷ دستگاه ماینر و ۲۱ دستگاه حلزونی خنک کننده ماینر قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در این راستا ۳ نفر دستگیر و به همراه پرونده مربوط به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صالحی یادآور شد: استفاده از دستگاه‌های ماینر علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اختلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود، بنابراین از مردم تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور به‌خصوص پیشگیری از اختلال در شبکه برق‌رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر