چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۵۴۱
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: ۲۵ درصد اعتبارات این شهرستان به حوزه فرهنگی، آموزشی و گردشگری اختصاص داده شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی جمعه‌شب در نشست کار گروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه در اعتبارات سال گذشت در حوزه فرهنگی اعتبارات خوبی تخصیص داده شد اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی سال ۱۴۰۲ شهرستان ۲۵ درصد اعتبارات به حوزه فرهنگی، آموزشی و گردشگری اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در بحث موضوعات تربیتی، نماز، عفاف و حجاب و مشاوره روانشناسی به صورت یک الگو در میان خانواده‌ها باید قرار گیرد که بعضی دستگاه‌های می‌توانند نقش مؤثری در این زمینه داشته باشند.

فرماندار تنگستان افزود: یکی از معضلات و دلیلی که در سیستم فرهنگی و اجتماعی در شهرستان علیرغم وجود عده و دستگاه داریم و دولت نیز از نظر زیر ساختی، سخت افزاری و تجهیزات در ابعاد مختلف پوشش و پشتیبانی می‌شود اما خروجی فعالیت‌های ابعاد نیروی انسانی و امکانات نیست.

وی بیان کرد: یک سند یا برنامه اجرایی دقیق در حوزه فرهنگی اجتماعی شهرستان برای شش ماهه دوم سال تدوین و دستگاه‌ها در این حوزه وظیفه‌ای که دارند متوجه و عملکرد خوبی داشته باشند.

لطفی یاد آور شد: تا زمانی که خدمات شورای فرهنگی عمومی شهرستان در بخش دولتی تصور می‌شود و به مردم وصل نشود همان خواهد بود که الان داریم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در سال جاری در حوزه مدارس برنامه‌های بسیار خوب و عالی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و پرورشی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: یکی از اهدافی که اردوگاه آموزش و پرورش شهرستان در روستای خائیز مورد حمایت در سال گذشته قرار گرفته که با این نگاه در آنجا کلاس‌های فرهنگی و تربیتی تشکیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر