جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۶۰۱
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری باند چهار نفره سارقان منزل و کشف طلاجات سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حسن غضنفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی نیابت و اطلاع واصله از پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی مبنی بر حضور ۲ نفر از اعضای باند سارقین منزل و طلاجات تحت تعقیب در گناوه، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اقدامات فنی استان خراسان جنوبی و با بسیج کردن همه یگان‌های انتظامی شهرستان گناوه و ارائه مشخصات متهمین و خودرو ۲۰۶ مورد استفاده آنها به واحدهای گشتی و شهرستان‌های همجوار و انجام طرح مهار مسیر خروجی و فرار سارقین مسدود شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: محل اسکان سارقین شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی مخفیگاه سارقین محاصره و در یک عملیات پلیسی منظم و منسجم و غافلگیرانه ۴ نفر سارق به همراه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ و پژو ۴۰۵ نقره‌ای دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان گناوه انتقال داده شدند.

وی با اشاره به کشف طلاجاتی که متهمین در شهر بوشهر سرقت کرده بودند و انتقال متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی بوشهر برای تحقیقات تکمیلی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به صورت شبانه روزی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر