چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۵۲۳۳
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: کارکنان پدافند هوایی با قدرت بالای نظامی و علمی خود از حریم آسمان میهن اسلامی حفاظت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما آیت‌اله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست با فرماندهان پدافند هوایی منطقه جنوب شهید بوشهریان با گرامیداشت دهم شهریور روز پدافند هوایی و قدردانی از تلاش‌های فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی منطقه جنوب، افزود: اکنون نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار نظامی و دفاعی قرار دارند.
 
او افزود: نیرو‌های مسلح کشورمان علاوه بر قدرت بالای نظامی، دارای ایمان، تقوا، مجاهدت، دانش و علوم استراتژیک هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح ایران را ستود و بیان کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتحاد و همدلی ضمن رصد و پایش حرکات و برنامه‌های دشمنان، دارای طرح، برنامه و آمادگی برای عملیات میدانی هستند.
 
صفایی بوشهری، با تاکید بر توسعه دانش مدیریت دفاعی و نظامی ادامه داد: تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار‌های نظامی در ابعاد گوناگون و خودکفایی در این عرصه، اقتدار نظامی ایران اسلامی را ارتقا داده است.
 
او قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین‌المللی منحصربه‌فرد دانست و افزود: قدرت نظامی ایران روزافزون است و هر روز بر اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نقش پدافند در عرصه‌های دفاعی زمینی، هوایی، دریایی و موشکی را ویژه و استراتژیک خواند و بیان کرد: پدافند هوایی در خط مقدم دفاعی و نظامی قرار دارد و از نیرو‌های مهم و استراتژیک محسوب می‌شود.
 
صفایی بوشهری قدرت دفاعی پدافند هوایی را فوق‌العاده عنوان کرد و گفت: پدافند هوایی منطقه جنوب در خط مقدم دفاعی قرار دارد و به‌عنوان شبکه قوی دفاعی است.
 
دلاوران پدافند هوایی در ۸ سال دفاع مقدس در ده‌ها عملیات نقش موثری داشتند و در عملیات والفجر ۸، بیش از ۷۰  فروند هواپیمای دشمن بعثی را سرنگون کردند و اکنون با اتکا به توان داخلی و جوانان دانشمند به قطب برتر پهپادی غرب آسیا تبدیل شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر