سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال تحصیلی جدید ضمن اجرای طرح‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تمام کلاس‌های مدارس شهری و روستایی استان بوشهر به سیستم خنک کننده مجهز می‎شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری پس از اهدا کمک‌های خود به پایگاه جشن عاطفه‌ها در بوشهر ترویج فرهنگ مشارکتی در رسیدگی به مشکلات همدیگر در جامعه را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: ترویج فرهنگ مشارکتی در هر امور در کمک به یکدیگر سبب تقویت حضور مردم برنامه‌های اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۵۲
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال تحصیلی جدید ضمن اجرای طرح‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تمام کلاس‌های مدارس شهری و روستایی استان بوشهر به سیستم خنک کننده مجهز می‎شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری پس از اهدا کمک‌های خود به پایگاه جشن عاطفه‌ها در بوشهر ترویج فرهنگ مشارکتی در رسیدگی به مشکلات همدیگر در جامعه را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: ترویج فرهنگ مشارکتی در هر امور در کمک به یکدیگر سبب تقویت حضور مردم برنامه‌های اجتماعی می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در برنامه جشن عاطفه‌ها افزود: این‌روزها درایران اسلامی شاهد آماده شدن دانش‌آموزان برای حضور در مدارس هستیم که باید شرائطی ایجاد شود تا دانش‌آموزان بدون دغدغه راهی کلاس‌های درس شوند.

\n\n

استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه فرهنگ مشارکت در حل مشکلات گوناگون اجتماع  به برنامه‌ریزی در حل مشکلات مدارس استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال تمام امکانات کلاس‌‎های درس مدارس استان بوشهر شامل میز و نیمکت نوسازی و کمبودها دراین زمینه برطرف می‌شود.

\n\n

سالاری، از تجهیز کلاس‌های درس استان بوشهر به سیستم خنک کننده خبرداد و گفت: سیستم خنک کننده امسال در تمام کلاس‌های درس مدارس شهرها و روستاهای استان بوشهر نصب می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه این برنامه درقالب طرح‌های امید اجرایی می‌شود بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده امسال  مدارس استان بوشهر به تجهیزات کمک آموزشی مجهز می‌شود و این در حالی است که طرح‌هایی در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در استان بوشهر اجرا می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر