جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرکز "پیش دبستانی سفیران" طبیعت با مساعدت اداره کل محیط زیست استان بوشهر و مجوز اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاسیس شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، پیش دبستانی سفیران طبیعت یک مرکز آموزشی جامع و کامل جهت پیوند خانواده با محیط زیست است که برای اولین بار در کنگان و منطقه جنوب کشور (بوشهر، هرمزگان و...) تاسیس شده است.\n\nمرکز پیش دبستانی سفیران طبیعت با هدف ساخت الگوی ذهنی و فرهنگی صحیح و تغییر عادات و رفتار کودکان و خانواده‌های ایشان به سمت و سوی زندگی سبز و پایدار ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۴۷۷۴
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۹

فکرشهر: مرکز "پیش دبستانی سفیران" طبیعت با مساعدت اداره کل محیط زیست استان بوشهر و مجوز اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاسیس شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، پیش دبستانی سفیران طبیعت یک مرکز آموزشی جامع و کامل جهت پیوند خانواده با محیط زیست است که برای اولین بار در کنگان و منطقه جنوب کشور (بوشهر، هرمزگان و...) تاسیس شده است.

\n\n

مرکز پیش دبستانی سفیران طبیعت با هدف ساخت الگوی ذهنی و فرهنگی صحیح و تغییر عادات و رفتار کودکان و خانواده‌های ایشان به سمت و سوی زندگی سبز و پایدار ایجاد شده است.

\n\n

کودکان و به طبع خانواده‌هایشان در مرکز پیش دبستانی سفیران طبیعت با مسئولیت‌پذیری در قبال محیط زیست، مسئولیت‌های شهروندی، حس مشارکت اجتماعی، تجزیه و تحلیل مسائل محیط زیست، اکوسیستم، نحوه تعامل با طبیعت، مهارت‌های محیط زیستی و... آشنا خواهند شد.

\n\n

مرکز پیش دبستانی سفیران طبیعت در اولین گام طی فراخوانی در سال تحصیلی ٩٥-٩٤ ثبت نام از دانش‌آموزان را آغاز کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر