شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم پاکت بیلیارد آبادان قهرمان مسابقات کشوری زیر ۱۵ سال «جام مهر اروند» شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایلنا، مسابقات تیمی پاکت بیلیارد قهرمانی کشور از روز پنج‌شنبه ۲۶ شهریور با حضور ۹ تیم در خانه بیلیارد آبادان آغاز شد.\n\nدر این مسابقات تیم آبادان با کسب ۶ پیروزی پیاپی در مقابل حریفان خود به مقام نخست این رقابت‌ها دست یافت.\n\nتیم آبادان در فینال، رو در روی تیم بوشهر قرار گرفت و پس از شکست این تیم عنوان قهرمانی را کسب نمود، تیم بوشهر دوم و تیم اندیمشک نیز در این رقابت‌ها جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۴۸۱۹
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: تیم پاکت بیلیارد آبادان قهرمان مسابقات کشوری زیر ۱۵ سال «جام مهر اروند» شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایلنا، مسابقات تیمی پاکت بیلیارد قهرمانی کشور از روز پنج‌شنبه ۲۶ شهریور با حضور ۹ تیم در خانه بیلیارد آبادان آغاز شد.

\n\n

در این مسابقات تیم آبادان با کسب ۶ پیروزی پیاپی در مقابل حریفان خود به مقام نخست این رقابت‌ها دست یافت.

\n\n

تیم آبادان در فینال، رو در روی تیم بوشهر قرار گرفت و پس از شکست این تیم عنوان قهرمانی را کسب نمود، تیم بوشهر دوم و تیم اندیمشک نیز در این رقابت‌ها جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

\n\n

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند به مناسبت حماسه شکست حصر آبادان با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در بیش از ۶۰ رشته و مسابقه ورزشی قهرمانی کشور و استان از ۸ شهریور آغاز شده و تا ۲۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

\n\n

لازم به ذکر است، افتتاحیه جشنواره مهر اروند هفتم مهرماه رأس ساعت ۱۹ در مجموعه ورزشی زنده‌یاد دهداری و سالن ولیعصر (عج) برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر