سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: شرایط لازم برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید از جمله تسهیل در عبور و مرور و تامین امنیت آنان مهیا شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گناوه، عبدالنبی یوسفی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با انتقاد از رهاسازی حفاری ها در سطح شهر افزود: مردم چندین سال است که به خاطر رهاشدن حفاری ها و عدم اصلاح آن ها معترض هستند که باید این مسایل به طور جد پیگیری شود.\n\n
کد خبر: ۱۴۸۵۰
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۶

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: شرایط لازم برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید از جمله تسهیل در عبور و مرور و تامین امنیت آنان مهیا شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گناوه، عبدالنبی یوسفی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با انتقاد از رهاسازی حفاری ها در سطح شهر افزود: مردم چندین سال است که به خاطر رهاشدن حفاری ها و عدم اصلاح آن ها معترض هستند که باید این مسایل به طور جد پیگیری شود.

\n\n

\n\n

وی، بازدید مسوولان مربوطه از محل های نشت آب در خیابان ها و بررسی مشکل درب منحول های فاضلاب را خواستار شد و گفت: بررسی نواقص و معایب خیابان ها برای پیشگیری از وقوع تصادفات باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

\n\n

فرماندار گناوه توقعات مردم در خصوص مشکلات ترافیکی را منصفانه دانست و بیان کرد: انتظار است که تا پایان سال و پیش از افزایش ترافیک شهر مشکلات موجود برطرف شود.

\n\n

وی، آمار وقوع تصادفات در نیمه نخست سال جاری را تاسف بار دانست و گفت: این مساله زنگ خطری است تا مدیران مسوول تلاش های خود در جهت رفع مشکلات را جدی تر دنبال کنند.

\n\n

دراین جلسه فرمانده انتظامی و شهردار گناوه نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص حل مشکلات ترافیکی ارایه کردند.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش نیز فعالیت های انجام شده را درخصوص بازگشایی سال تحصیلی بیان کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر