جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: چهار عضو این شورا که در هیات مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری عضو بودند از این مسوولیت کناره گیری کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: اینجانب همراه با مهرزاد آسایش، علی اکبر شمسا و ندا عبدالله زاده با کناره گیری از جمع هیات مدیره شاهین بوشهر کارهای نظارتی بر فعالیت های مجموعه مدیریتی این تیم را عهده دار خواهیم شد.
کد خبر: ۱۴۸۷۴
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: چهار عضو این شورا که در هیات مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری عضو بودند از این مسوولیت کناره گیری کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: اینجانب همراه با مهرزاد آسایش، علی اکبر شمسا و ندا عبدالله زاده با کناره گیری از جمع هیات مدیره شاهین بوشهر کارهای نظارتی بر فعالیت های مجموعه مدیریتی این تیم را عهده دار خواهیم شد.

\n\n

وی ادامه داد: با کناره گیری افراد یاد شده پنج نفر باقی مانده (سعید شکوریان، علی فکی، غلامعلی میگی نژاد، خسرو باباچاهی و منصور کاوئیان) در سمت اعضای هیات مدیره تیم فوتبال شهرداری فعالیت خواهند کرد.

\n\n

مدیرعامل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیز در این نشست گفت: تیم شاهین با 18 نفر بسته خواهد شد و شماری جای خالی نیز برای نیم فصل گذاشته شده تا در صورت نیاز بازیکن مورد نیاز کادر فنی جذب کند.

\n\n

محمد دمشقی افزود: با توجه به اینکه شاهین شهرداری در فاصله چند روز به بازی وضعیتش برای شرکت در مسابقات مشخص شد بیشتر بازیکنان تیم های خود را انتخاب کرده اند و همین امر گرفتن بازیکن با کیفیت را با مشکل مواجه کرده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی با بیان اینکه تمرین های تیم فوتبال شاهین در استادیوم جدید شهر بوشهر بطور منظم برگزار می شود گفت: با توافق صورت گرفته بین اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و شهرداری مرکز استان مقرر شده شهرداری بوشهر در قبال نگهداری زمین چمن استادیوم یاد شده تمرین های خود را در آنجا انجام دهد.

\n\n

دمشقی یادآور شد: رسمی شاهین شهرداری بوشهر در جدول مسابقات لیگ دو کشور قرار گرفته و در هشت مهرماه در نخستین بازی خود در این فصل به مصاف فولاد (ب) خوزستان خواهد رفت.

\n\n

عضو شورای شهر بوشهر نیز در این نشست گفت: با توجه به قول استاندار بوشهر برای پیدا کردن اسپانسر مالی مناسب برای ایرانجوان امیدواریم این مهم هر چه سریع تر تحقق پیدا کند.

\n\n

علی اکبر شمسا افزود: به دنبال پیدان نشدن اسپانسر مجموعه مدیریتی ایرانجوان انتقادهایی مبنی بر بی تفاوتی شورای شهر بوشهر نسبت به این تیم و مشکل مالی آن بیان شده است.

\n\n

وی ادامه داد: این مشکلات تا جایی است که برای اعزام تیم خود برای برگزاری بازی بیرون از خانه با داماش گیلان با مشکل مالی شدید مواجه هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر