سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نوای زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سایر نقاط کشور در دشتستان با حضور دکتر زارع فرماندار شهرستان در دبیرستان شاهد نبی اکرم (ص) برازجان نواخته شد و دانش آموزان دشتستانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین ضمن تبریک آغاز فصل بهار ، فصل دانش و روز بازگشایی مدارس ، گفت : آغاز فصل دانش و هفته دفاع مقدس با ایام دهه امامت و غدیر امسال با هم همزمان شده است امیدوارم به همین مناسبت همه دانش آموزان از این ایام سعید تاسی بجویند و در راستای میل به کمال انسانیت و اعتلای همه آرمان های اسلام و ایران کوشا باشند.
کد خبر: ۱۴۹۴۹
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶

فکرشهر: نوای زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سایر نقاط کشور در دشتستان با حضور دکتر زارع فرماندار شهرستان در دبیرستان شاهد نبی اکرم (ص) برازجان نواخته شد و دانش آموزان دشتستانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین ضمن تبریک آغاز فصل بهار ، فصل دانش و روز بازگشایی مدارس ، گفت : آغاز فصل دانش و هفته دفاع مقدس با ایام دهه امامت و غدیر امسال با هم همزمان شده است امیدوارم به همین مناسبت همه دانش آموزان از این ایام سعید تاسی بجویند و در راستای میل به کمال انسانیت و اعتلای همه آرمان های اسلام و ایران کوشا باشند.

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع اظهار داشت : توسعه هر جامعه و کشوری در مسیر دانش و از محل مدرسه و دانشگاه می گذرد و همه کشورهای در حال توسعه نیازمند به رسیدن همه شاخص های توسعه متوازن اعم از اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی هستند .

\n\n

\n\n

وی بیان داشت: بنیانی که بنیانگذار انقلاب اسلامی و مردم فهیم ایران در اواخر قرن بیستم گذاشتند و با شعار استقلال و آزادی نشان دادند که راه رستگاری ایران زمین در این مقوله نهفته شده است .

\n\n

فرماندار دشتستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، افزود: همه مردم با اعتقاد راسخ به فرهنگ دین مبین اسلام و پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه همه دوران های بعد از انقلاب الخصوص دفاع مقدس را با سرفرازی پشت سرگذاشتند و در هشت سال دفاع مقدس عظمت ، شکوه و همدلی و همزبانی ملت و دولت را در جهان به نمایش گذاشته شد.

\n\n

ریس شورای آموزش و پرورش دشتستان در پایان با بیان اینکه ما به آموزش و پرورش دانش آموزان توجه ویژه ای داریم ، گفت : در سال جاری اعتبارات تخصیص یاقته به آموزش و پرورش شهرستان از محل تملک و دارایی با افزایش 30 درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است که امید است شاهد پیشرفت هرچه بیشتر علمی دانش آموزان دشتستانی باشیم .

\n\n

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همه باید در انتقال فرهنگ شهید و شهادت ،جبهه و جهاد تلاش کنند.

\n\n

سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور اظهار داشت : شهدا و جانبازان چند مطلب به همه اعلام کرده اند و یکی از آنها این است که امریکا شیطان بزرگ را فراموش نکنید و امام (ره) هم گفتند هرچه فریاد دارید برسر امریکا بزنید و این مهم را شما دانش آموزان فراموش نکنید .

\n\n

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز شروع کلاسهای مدارس، گفت : هفته دفاع مقدس یادآور همه رشادتهای مردان مردی است که در چنین روزهایی به جای حضور در کلاس درس خود را آماده حضور در جبهه دفاع حق علیه باطل می نمودند تا به دشمنان قسم خورده انقلاب بفمانند که اینجا سرزمین شیران ، ایران است .

\n\n

سید حسن لواسانی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری 44 هزار دانش آموز خود را جهت حضور در کلاس های درس آماده می کنند ، اظهار داشت : تلاش ، همبستگی و پاسداشت خون شهدا می بایست سرلوحه همه دانش آموزان و فعالیتهای مدارس شهرستان باشد .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر