جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بیش از 16 هزار دانش آموز در شهرستان گناوه سال تحصیلی جدید را آغاز و روانه کلاس های درس شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور در آیین های ویژه ای با شور وشوق دانش آموزان و حضور مسوولان و اولیا برگزار شد.\n\nمدیر آموزش و پرورش گناوه در آیینی که به همین مناسبت در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی 22 بهمن دوره اول متوسطه باحضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد، گفت: همزمانی آغاز بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت افتخاری بزرگ برای مجموعه آموزش وپرورش است.
کد خبر: ۱۴۹۵۵
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: بیش از 16 هزار دانش آموز در شهرستان گناوه سال تحصیلی جدید را آغاز و روانه کلاس های درس شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور در آیین های ویژه ای با شور وشوق دانش آموزان و حضور مسوولان و اولیا برگزار شد.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش گناوه در آیینی که به همین مناسبت در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی 22 بهمن دوره اول متوسطه باحضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد، گفت: همزمانی آغاز بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت افتخاری بزرگ برای مجموعه آموزش وپرورش است.

\n\n

\n\n

اسکندر احمدی افزود: سال تحصیلی جدید در 105 آموزشگاه و با حضور بیش از 16 هزار دانش آموز این شهرستان در آیین های ویژه ای آغاز می شود.

\n\n

وی گفت: دوران تحصیلی بهترین دوره و خاطره بیادماندنی برای هر شخصی است که شما دانش آموزان قدر آن را بدانید.

\n\n

مدیر آموزش وپرورش گناوه خاطرنشان کرد: روش تدریس در آموزش وپرورش تنها مختص به کتاب های درسی نیست بلکه بدنبال این است که انسان های متعهد، مسوولیت پذیر و با ایمان تحویل جامعه دهد.

\n\n

امام جمعه گناوه هم گفت: اگر امروز دانش آموزان با امنیت و شور وشوق سرکلاس حاضر می شوند بخاطر ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام و برکت خون شهدا است.

\n\n

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی از دانش آموزان خواست تا وصایای شهدا و عمل به آن را نصب العین خود قرار دهند تا دشمنی که بدنبال تضعیف باورهای دینی جوانان هستند ، نتواند به اهداف شوم خود نایل شود.

\n\n

\n\n

وی حفظ حجاب و عفاف و پاکدامنی را یکی از وصایای شهدا دانست و گفت: دانش آموزان 

\n\n

به عنوان آینده سازان کشور در فراگیری علم و دانش که دین مبین اسلام بر آن تاکید وافری دارد لحظه ای کوتاهی نکنند.

\n\n

در این آیین برنامه های مختلفی شامل نواختن زنگ ایثار ومقاومت، به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، سرود اجرا و نماز شکر اقامه شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر