جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان از طرح شکایت دانشجویان از سیدحسین مرعشی عضو سابق حزب کارگزاران سازندگی در دادگاه‌های عمومی و انقلاب خبر داد.\n\n
کد خبر: ۱۵۰۳۵
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۷

فکرشهر: مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان از طرح شکایت دانشجویان از سیدحسین مرعشی عضو سابق حزب کارگزاران سازندگی در دادگاه‌های عمومی و انقلاب خبر داد.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدمحمد جواد مهدوی مرتضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر مرعشی در مورد ملت ایران اظهار داشت: مرعشی با طرح بی‌شرف خواندن ملت با بصیرت و همیشه در صحنه و جوانان غیور و متعهد به آرمان‌های انقلاب، یکی از بزرگترین توهین‌ها و افتراها را انجام داده که سکوت هر فرد باغیرت و با شرف نسبت به سخنان این محکوم فتنه، خیانت به مردم‌سالاری دینی و حق دخالت و آزادنه مردم در سرنوشت خویش است.

\n\n

وی افزود: بی‌شرف‌های ایران کسانی هستند که تمام وجودشان دربردارنده وطن‌فروشی و خیانت، رانت‌خواری، فساد و اختلاس، تعظیم و تکریم در برابر استکبار و خشونت علیه هموطنان خود هستند.

\n\n

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بدون تردید بی‌شرف‌ها کسانی هستند که استقامت، پایداری، مقاومت و ناراحتی ملت را در برابر نظام مستکبر سلطه و همین‌طور در برابر ویژه خواری و فساد گسترده و نابخشودنی خانوادگی و جناحی و حزبی بر نمی‌تابند و کسانی هستند که بی‌توجهی به مردم محروم و مستضعف را و لگدمال کردن حیثیت آنها را داشته و دارند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی ابراز داشت: چنین کسانی می‌خواهند شرافت و غیرت ایرانیان را که دغدغه بازگشت به آرمان‌های انقلاب را دارند، مورد هدف قرار دهند و آنها را سست و به استحاله بکشانند.

\n\n

مهدوی مرتضوی یادآور شد: چنین افرادی بدانند که با این سخنان سخیف‌شان، گام‌های ملت و جوانان مومن و متعهد را در ادامه سرفرازی انقلاب و اجرای آرمان‌های انقلاب اسلامی راسخ‌تر خواهد کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر