يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین حج و زیارت استان بوشهر گفت:حجاج استان بوشهر بوسیله چهار پرواز از ۲۱ تا ۲۳ مهرماه به استان بازمی‌گردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهدی صداقت ظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر در رسیدگی به حادثه دیدگان منا با بیان اینکه در این واقعه عده‌ای از حجاج  کشورمان جان باختند اظهار داشت: با یافتن مفقودین تعداد جان باختگان حجاج کشورمان در حادثه منا از 133 نفر به 118 نفر کاهش یافته است.\n\nوی با بیان اینکه در حادثه منا 360 نفر از حجاج کشورمان مجروح شدند گفت: حجاج استان بوشهر در حادثه منا 7 نفر مفقود هستند که برای یافتن آنها تلاش‌هایی انجام شده است.
کد خبر: ۱۵۰۵۹
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: جانشین حج و زیارت استان بوشهر گفت:حجاج استان بوشهر بوسیله چهار پرواز از ۲۱ تا ۲۳ مهرماه به استان بازمی‌گردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی صداقت ظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر در رسیدگی به حادثه دیدگان منا با بیان اینکه در این واقعه عده‌ای از حجاج  کشورمان جان باختند اظهار داشت: با یافتن مفقودین تعداد جان باختگان حجاج کشورمان در حادثه منا از 133 نفر به 118 نفر کاهش یافته است.

\n\n

وی با بیان اینکه در حادثه منا 360 نفر از حجاج کشورمان مجروح شدند گفت: حجاج استان بوشهر در حادثه منا 7 نفر مفقود هستند که برای یافتن آنها تلاش‌هایی انجام شده است.

\n\n

جانشین حج و زیارت استان بوشهر با اشاره به اسامی حجاج مفقود شده استان بوشهر گفت: غلامحسین بارانی، علی گمارلو، خلیل فرح، محمد کامل، حسین عیوضی از اعضای کاروان 16133 به مدیریت رسول میگلی نژاد جزو زائران مفقود شده استان بوشهر در حادثه منا در مکه مکرمه هستند.

\n\n

صداقت با بیان اینکه از کاروان اهل سنت استان بوشهر نیز دو نفر مفقود هستند بیان کرد: از کاروان شماره 16011 به مدیریت محمد عبداللهی مربوط به اهل تسنن عبدالرحمن لطیفی و عبدالعزیز نساج از دیگر مفقودان حادثه منا اعلام شده‌اند.

\n\n

به نوشته ی تسنیم، وی با بیان اینکه حجاج استان بوشهر بوسیله چهار پرواز به بوشهر برمی‌گردند افزود: حجاج استان بوشهر بوسیله چهار پرواز از 21 تا 23 مهرماه به فرودگاه بوشهر برمی‌گردند.

\n\n

جانشین حج و زیارت استان بوشهر افزود: در این 4 پرواز 881 نفر حاجی قرار دارند که 793 نفرشان مربوط به شش کاروان استان بوشهر و 88 نفر هم مربوط به یک کاروان از استان هرمزگان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر