شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: نخستین خروجی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۵ است که در این سال ۲۸ هزار نفر نیروی آموزشی وارد عرصه آموزش و پرورش می‌شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرسول عمادی ظهرامروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان نقش مهمی در عرصه تربیت نیروی آنسانی کارآمد دارد اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان تنها مرکز تربیت نیروی آموزشی وزارت آموزش و پرورش است  که با روش‌های جدید آموزشی وارد عرصه تعلیم و تربیت می‌شوند.
کد خبر: ۱۵۱۰۳
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: نخستین خروجی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۵ است که در این سال ۲۸ هزار نفر نیروی آموزشی وارد عرصه آموزش و پرورش می‌شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول عمادی ظهرامروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان نقش مهمی در عرصه تربیت نیروی آنسانی کارآمد دارد اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان تنها مرکز تربیت نیروی آموزشی وزارت آموزش و پرورش است  که با روش‌های جدید آموزشی وارد عرصه تعلیم و تربیت می‌شوند.

\n\n

وی با بیان اینکه نخستین فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان سال آینده وارد مدارس می‌شوند تصریح کرد: سال آینده 28 هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور فارغ التحصیل و  وارد مدارس می‎شوند.

\n\n

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تدوین سامانه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: این سامانه اکنون در حال طراحی است و تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

\n\n

عمادی افزود: با تکمیل این سامانه همه نمرات دانش‌آموزان از پاپه اول دبستان تا دیپلم جمع‎آوری می‎شود و براساس آن پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان تحلیل و ارزشیابی می‎شود که نتیجه آن در امور تحصیلی بکار گرفته می‌شود.

\n\n

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر نیز با بیان اینکه یک‎هزار 147 نفر در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تحصیل می‌کنند گفت: ازاین تعداد دانشجو 607 نفر پسر و 540 نفر دختر هستند.

\n\n

اکبر مولایی با اشاره به اینکه امسال 139 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر پذیرفته شده‌اند گفت: این دانشجویان که  97 نفر دانشجوی پسر و 42 دانشجوی دختر است درسه رشته تحصیل می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر