جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری، دبیرستان علوم و معارف اسلامی کنگان افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا عصر امروز در آئین افتتاح دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای کنگان اظهار داشت: خدای را شاکریم که دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کنگان شکل گرفت و حاصل و خروجی این مدرسه افرادی باشند که شجره طیبه هستند.\n\nمحمد علی فتحی گفت: هدف از ایجاد دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا، نخبه پروری و پرورش استعداد های درخشان است.
کد خبر: ۱۵۱۸۲
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری، دبیرستان علوم و معارف اسلامی کنگان افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا عصر امروز در آئین افتتاح دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای کنگان اظهار داشت: خدای را شاکریم که دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کنگان شکل گرفت و حاصل و خروجی این مدرسه افرادی باشند که شجره طیبه هستند.

\n\n

محمد علی فتحی گفت: هدف از ایجاد دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا، نخبه پروری و پرورش استعداد های درخشان است.

\n\n

به نوشته ی فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه ولایت و با اشاره به جنایات آل سعود در فاجعه منا، پیرامون ویژگی‌های دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی سخنانی بیان داشت.

\n\n

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: حضور افراد نخبه، کسب تهذیب و اخلاق و الگو بودن از ویژگی‌های مهم اینگونه مدارس است.

\n\n

امام جمعه کنگان نیز اظهار داشت: دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا، مدرسه تعلیم معارف دین و معنویت است و حاصل آن استخراج نیروهای کارآمد دینی است.

\n\n

حجت‌الاسلام محمود محمودی گفت: از دانش‌آموزان عزیز تقاضا داریم که با کوشش و تلاش خود، سربلندی و افتخارات را برای شهرستان کنگان رقم بزنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر