جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: باحضورمهندس شمالی نژاد 7 مهر روز آتش نشانی وایمنی در برازجان گرامی داشته شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان مهندس شمالی نژاد روز ملی ایمنی وآتش نشانی ، این روز بزرگ را به فرشتگان نجات تبریک گفت.\n\n درابتدا شهردار برازجان حادثه تلخ وتاسف بارسرزمین منا را که موجب درگذشت خیل عظیمی از حجاج بیت ا... الحرام را سبب شد تسلیت گفت وسپس اظهار نمود: روزآتش نشان، روزتجلیل وپاسداشت جایگاه عزیزانی است که از جنس ایثار و شهامتند.
کد خبر: ۱۵۱۹۱
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: باحضورمهندس شمالی نژاد 7 مهر روز آتش نشانی وایمنی در برازجان گرامی داشته شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان مهندس شمالی نژاد روز ملی ایمنی وآتش نشانی ، این روز بزرگ را به فرشتگان نجات تبریک گفت.

\n\n

 درابتدا شهردار برازجان حادثه تلخ وتاسف بارسرزمین منا را که موجب درگذشت خیل عظیمی از حجاج بیت ا... الحرام را سبب شد تسلیت گفت وسپس اظهار نمود: روزآتش نشان، روزتجلیل وپاسداشت جایگاه عزیزانی است که از جنس ایثار و شهامتند.

\n\n

وی ضمن تقدیر وتشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم وزحمتکش شهرداری برازجان ، 7مهر ، روز آتش نشانی وایمنی را صمیمانه تبریک گفت وادامه داد: با اشاعه و آموزش صحیح فرهنگ ایمنی  وپیشگیری از حوادث در سطح جامعه ، بدون شک می توان حوادث را مدیریت ، و از خسارت های زیادی جلوگیری بعمل آورد.

\n\n

\n\n

مدیریت شهری برازجان همچنین اذعان داشت: همه سعی خود را در جهت تجهیز ایستگاه های فعلی و با توجه به نیاز شهر، در احداث ایستگاه سوم آتش نشانی بکار خواهیم گرفت.

\n\n

درپایان حاضرین از نمایشگاه عکس و نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی و انجام عملیات اطفاء حریق بازدید نمودند.

\n\n

گفتنی است در این آیین با حضور رییس وجمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین  مسئولین شهر ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی به آتشپادسوم  ارتقاء درجه شد و از آقای کره بندی رزمنده 8سال دفاع مقدس نیز تجلیل بعمل آمد .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر